فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

 
دنیای فوتبال:پیروزی پرسپولیس و استقلال و شکست استیل آذین و سپاهان از مهمترین نتایج هفته سوم لیگ برتر بود.

ادامه مطلب ...

مراسم آشتی‌کنان زورکی طالب‌لو و رحمتی

 

دنیای فوتبال:جلسه کمیته انضباطی «حوله آبی» برگزار شد. نشستی که از همان ابتدا با محدودیت‌های رسانه‌ای مواجه شد. جلسه‌ای که به نظر می‌رسید زودتر از اینها برگزار شود اما با وسط آمدن بازی دوستانه ایران - بوسنی یک هفته‌ای به تاخیر افتاد. تاخیری که باعث شد تا غبار نشسته بر دل دروازه‌بان استقلال تبدیل به گردی کدر و تیره شود. تاخیری که بغض نشسته در گلوی وحید را سنگین‌تر کرده بود و راه نفسش را به مرز بسته شدن رساند. این را در چهره دیروز وحید طالب‌لو می‌شد به وضوح مشاهده کرد. حتی در پایان جلسه!

ادامه مطلب ...

بسکتبال جور فوتبال را کشید./آسمان خراشهای ایران ممنون ممنون


دنیای فوتبال:ظهر دیروز فدراسیون فوتبال کشورمان زحمت کشید و طی یک پیام حماسی به فدراسیون بسکتبال، قهرمانی این رشته ورزشی در آسیا را تبریک گفت: «نامه مزبور که از ادبیاتی اساطیری سود می‌برد، در حالی در چند سطر به رشته تحریر درآمده بود که اطلاعی از هویت نگارنده آن در دست نیست. با این همه به نظرمان می‌آید بهتر می‌شد اگر نامه مورد نظر به چنین شکلی مرقوم می‌شد؛

ادامه مطلب ...

کاش قطبی، برانکوی دیگری باشد


دنیای فوتبال:1)تنها انجام یک مسابقه کافی بود تا روح عجول و کنجکاو ایرانی‌مان، دادگاه تشکیل بدهد و به محاکمه افشین قطبی و خط‌مشی او در عصر جدید تیم ملی بپردازد. «محافظه‌کاری»؛ این جدیدترین صفتی است که قطبی از سوی برخی از کارشناسان به آن متصف می‌شود.

ادامه مطلب ...

نتایج بازی های انجام شده از هفته دوم لیگ برتر

 

دنیای فوتبال:هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان و استیل آذین همراه بود.

ادامه مطلب ...

تعیین تکلیف 90 تا هفته آینده


دنیای فوتبال:بازی رسانه ورزش با پیشکسوتان استقلال فرصتی بود تا بسیاری از خبرنگاران دور عادل فردوسی‌پور حلقه بزنند و از او درباره برنامه نود بپرسند. برنامه‌ای که پخش مجدد آن با اجرای عادل فردوسی‌پور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ادامه مطلب ...

کریمی به خاطر سبز، قرمز را از دست داد؟


دنیای فوتبال:در شرایطی که علی کریمی روز گذشته جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرد، گفته می‌شود علت اصلی عدم تمایل قرمزپوشان به عقد قرارداد مجدد با او ماجراهای بازی ایران و کره‌جنوبی بوده است.

ادامه مطلب ...

بن‌بستی به نام «جباری»


دنیای فوتبال:جباری دیر به تمرینات اضافه شد تا دیر هم به میدان برود. «جباری از ابتدای تمرینات با تیم نبوده است و تا وقتی به فرم مطلوب نرسد در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.»

ادامه مطلب ...

صیغه جدایی بین پرسپولیس و کریمی جاری شد.


دنیای فوتبال:آخرین لحظات فرصت قانونی فصل نقل و انتقالات هم برای پرسپولیسی‌ها ثمری نداشت.

ادامه مطلب ...

پیراهن شماره 8 استیل‌‌آذین به کریمی داده شد


دنیای فوتبال: مسئولان باشگاه استیل‌آذین پس از امضای قرارداد با کریمی پیراهن شماره 8 را به وی دادند.

ادامه مطلب ...