فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ستاره‌های کاغذی لیگ نهم با قراردادهای نجومی

 

فوتبال روز:قراردادهای نجومی با بازدهی پایین» شاید بهترین جمله‌ای باشد که بتوان در مورد بعضی از بازیکنان سرشناس لیگ برتر به کار برد. آنهایی که قرارداد میلیونی بستند، چند بازی بیشتر انجام ندادند و در پایان پولی چاق و چله به جیب زدند.

ادامه مطلب ...

رحمتی سر 3راهی/ پول استیل‌آذین‌،رفاقت با دایی یا درخشش با سپاهان

 

فوتبال روز:همه ساله با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر در یک عمل غیرحرفه‌ای بعضی تیم‌ها با بازیکن تیم‌های رقیب برای فصل بعد به مذاکره می‌نشینند و به نوعی آنها را هوایی می‌کنند.

ادامه مطلب ...

ماجرای فوتبالیست معروف پایتخت که پول LCD‌اش را نداد

 

فوتبال روز:شاید شنیدن ماجرای طلبکار بودن یک کاسب سه‌راه امین حضور تهران از یک فوتبالیست بازنشسته را پیش‌تر هم شنیده باشید. البته ذهن‌تان را با شنیدن کلمه «طلبکار» به سمت ارقام نجومی 50 ، 60 میلیونی منحرف نکنید.

ادامه مطلب ...

فرازکمالوند به سرنوشت «ف.ک»ها مبتلا شد

 

فوتبال روز:عملکرد موفقیت‌آمیز فراز کمالوند با تراکتور‌سازی باعث شده او از همین حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده باشد.

ادامه مطلب ...

دایی در انتظار پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی

 

فوتبال روز:در صورت کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی علی دایی پاداش ویژه 150 میلیون تومانی دریافت خواهد کرد و این موضوع در قرارداد او با باشگاه پرسپولیس آورده شده است.

ادامه مطلب ...

استیلی در راه تراکتورسازی

 

فوتبال روز:بعد از برکنار عجیب و قریب و پر حرف و حدیث حمید استیلی از استیل آذین و جانشینی افشین پیروانی مسئولان این باشگاه از حضور او در یکی از باشگاه لیگ برتری خبر دادند.

ادامه مطلب ...

پیام سر الکس فرگوسن برای ناصر حجازی

 

فوتبال روز:سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد طی نامه‌ای برای یک ایرانی مقیم انگلستان از ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران احوالپرسی کرده و برای شفای او دعا کرده است.

ادامه مطلب ...

گواردیولا:14 ساعت سفر را به حذف بودن ترجیح می دهم

 

فوتبال روز:پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا درکنفرانس خبری پیش از دیدار حساس سه شنبه شب، از سفر طولانی تیمش با اتوبوس به شهر میلان انتقاد کرده است.

ادامه مطلب ...

آقای دایی فوتبال ایران را شهید کردی و دنبال خون‌خواهی آن هستی؟

 
فوتبال روز:عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات علی دایی گفت: آقای دایی فوتبال را شهید کردی و حالا دنبال خون‌خواهی آن هستی؟

ادامه مطلب ...

اعلام ترکیب و سیستم بازی بارسلونا و اینتر برای بازی امشب

 

فوتبال روز:دو تیم ایتالیایی و اسپانیایی حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب(سه‌شنبه) با دو سیستم متفاوت مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب ...

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۳۱فروردین ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۳۱فروردین ماه به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

نتایج کامل هفته سی و یکم لیگ برتر/استقلال به رتبه سوم جدول رسید.

 

فوتبال روز:هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری تیمهای استقلال ، سپاهان و سایپا به پایان رسید.

ادامه مطلب ...

تذکر سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات دایی

 

فوتبال روز: دبیر ستاد منشور اخلاقی از ارسال نامه‌ای تذکری به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات سرمربی این تیم خبر داد.

ادامه مطلب ...

تراکتور – گالاتاسرای: 5 اردیبهشت یا 28 تیر در تبریز

 

فوتبال روز:مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از نهایی شدن بازی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتورسازی با تیم گالاتاسرای ترکیه خبر داد.

ادامه مطلب ...