فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مصاحبه عادل فردوسی پور و علی دایی در ورلدساکر

 

فوتبال روز:ماهنامه ورلدساکر چاپ انگلیس در آخرین شماره خود ، به مناسبت 50 سالگی ،پرونده ای با عنوان 50 اسطوره زنده دنیا را به زیرچاپ برده و طبعا یکی از این 50 نفر علی دایی است.

ادامه مطلب ...

جدول و برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

فوتبال روز: درمرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیهای زیر برگزار خواهد شد:

ادامه مطلب ...

برنامه دیدارهای مهم امشب لیگ اروپا

 

فوتبال روز:پس از دو شب رویایی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، امشب اروپا شاهد برگزاری رقابتهای لیگ اروپا خواهد بود.

ادامه مطلب ...

نتایج لیگ قهرمانان اروپا/ پیروزی آرسنال، رئال‌مادرید،بایرن‌مونیخ

 

فوتبال روز:در دور سوم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، تیم‌های آرسنال، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ،‌ آژاکس و المپیک مارسی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

ادامه مطلب ...

دایی: رضایی به خاطر مسائل فنی و حاشیه‌ای جایی در پرسپولیس ندارد

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شیث رضایی به خاطر مسائل فنی و حاشیه‌ای، دیگر جایی در تیم من ندارد و تصمیمم را قبل از دربی گرفته بودم.

ادامه مطلب ...

نتایج کامل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛ شگفتی سازی لیگ یکیها


فوتبال روز:مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با انجام چند بازی پیگیری شد و نتایج جالبی رقم خورد. در این مرحله تیمهای لیگ برتری پیکان، سایپا، صبا، پاس، مس کرمان، نفت تهران و نفت آبادان از گردونه رقابتهای حذف شدند.

ادامه مطلب ...

ذوب‌‌آهن ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید

 

فوتبال روز:تیم فوتبال ذوب آهن ایران با برتری مقابل الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فینالیست شد.

ادامه مطلب ...

نقدی بر داوری دربی ۶۹/ شاهکار می‌زنند، به هم تبریک می‌گویند‍!

 

فوتبال روز:به نظر می‌رسد عادت به دیدن نیمه پر لیوان و بی‌توجهی مطلق به آنچه در نیمه خالی می‌گذرد، رفته رفته تبدیل به یک اپیدمی مرگبار در فدراسیون فوتبال کشورمان و بین تمامی گردانندگان این رشته ورزشی می‌شود.

ادامه مطلب ...

برنامه لیگ قهرمانان اروپا/ جنگ کهکشانی با روسونری در مادرید

 

فوتبال روز:تقابل کهشکانی‌های مادریدی و روسونری‌های میلانی در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا تب فوتبال را نزد علاقمندان در سراسر جهان به اوج می‌رساند.

ادامه مطلب ...

نقدی بر بیانیه کاشانی و مصاحبه مظلومی- بی جنبه ها بعد از داربی۶۹

 

فوتبال روز:یکی جنبه شکست ندارد و جر می زند و دیگری ببعد از برد با پشتگرمی هواداران تیمش به یکی از محجوب ترین گزارشگران تلویزیون حمله می کند

ادامه مطلب ...

برنامه و اسامی داوران مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

 

فوتبال روز:کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران مرحله یک شانزدهم رقابت‌‎های جام حذفی باشگاه‌های کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

ادامه مطلب ...

ورلدساکر انتخاب کرد: علی دایی، یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان

 

فوتبال روز:مجله معتبر ورلدساکر برای سالگرد پنجاهمین سال انتشارش پنجاه اسطوره زنده فوتبال جهان را انتخاب کرده و با آنها مصاحبه کرده است که علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و مربی پرسپولیس هم یکی از آنهاست. مصاحبه با دایی را عادل فردوسی‌پور انجام داده است.

ادامه مطلب ...

کمک داور داربی: از پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم

 

فوتبال روز:بحث گل مردود پرسپولیس بعد از سوت پایان بازی همچنان ادامه دارد و کارشناسان بسیاری معتقد بر سالم بودن این گل دارند.

ادامه مطلب ...

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر/ هفته اصفهانی لیگ برتر

 

فوتبال روز:هفته یازدهم لیگ برتر با انجام بازی فولاد و تراکتورسازی به پایان رسید. در بازیهای این هفته تیمهای اصفهانی بهترین نتایج را کسب کردند و جایگاه خود را در رتبه های بالایی جدول تثبت کردند.

ادامه مطلب ...