فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مدیرروستا: پرسپولیس کاری کرد که احساسی بازی کنیم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز از نتیجه دیدار با پرسپولیس اظهار نارضایتی کرد و گفت: می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

 

 علی اصغر مدیرروستا پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرسپولیس، گفت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در شروع نیمه اول خوب کار کردیم. می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم و در نیمه دوم موقعیت‌های متعددی را از دست دادیم. آسیب‌دیدگی بازیکن‌مان روی کار دفاعی ما تاثیر گذاشت و از نظر بدنی هم دچار افت شده بودیم.

وی افزود: گل اولی که خوردیم بلوکه شد و به بازیکن ما برخورد کرد. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد، آنها کاری کردند که بازیکنان شهرداری احساسی عمل کنند. پرسپولیس با ارسال توپ‌های بلند از شلوغی محوطه ۱۸ قدم استفاده کرد. به بچه‌ها گفته بودم که حفظ توپ کنند اما ناخودآگاه عقب‌نشینی کردند. می‌دانم که روی بچه‌ها فشار است و پیش از این هم کار بدنی آنچنانی روی این تیم نشده است.

مدیرروستا ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان در ۱۰ دقیقه بازی به خود آمدند و بازی در دست گرفتند. پرسپولیس هم بازی خوبی انجام داد و من به آنها خسته نباشید می‌گویم. از امتیازی که گرفتیم راضی نیستم. ۳ امتیازی که برای ما بود به راحتی از دست دادیم.

سرمربی شهرداری تبریز تصریح کرد: با آوردن محمدزاده به بازی سعی کردم در خط هافبک تحرک ایجاد کنم و نسبتاً‌ هم موفق بودیم. همه اینها را باید در نظر بگیریم که مقابل حریف متحول شده‌ای بودیم و عقب‌نشینی ما طبیعی بود.

مدیر روستا در رابطه با اینکه سعید دقیقی موقعیت‌های زیادی را از دست داد و آیا فکر نمی‌کند او انگیزه‌اش را از دست داده باشد، گفت: دقیقی انگیزه‌های زیادی دارد و اگر موقعیتی را هم از دست می‌دهد باید درصدد جبران آن باشد. من اگر احساس کنم بازیکنی انگیزه‌اش را از دست داده حتما نفر دیگری را جایگزینش می‌کنم اما در تیم ۲۴ نفره شهرداری تبریز همه بازیکنان انگیزه دارند.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد میثم بائو استرس دارد، عنوان کرد: بائو استرسی ندارد. در صحنه‌ای که گل خالی را نتوانست استفاده کند، مقصر او نیست چرا که زمین‌های خوبی نداریم و توپ در زمین پله شد. من از بچه‌ها خواستم استرس را از خود دور کنند و سوای نتیجه از زحمتی که امروز کشیدند ممنون هستم.

مدیرروستا در پاسخ به این سؤال انتقادی که چرا بهنام بیرانوند را در دقایق پایانی به زمین آورده، گفت: در زمان دچار اشتباه شدم و فکر می‌کردم ۴، ۵ دقیقه به بازی مانده و می‌خواستم که او روی دروازه حریف فشار آورد اما به هرحال اگر هم مقابل پرسپولیس پایش به توپ برخورد نکرد، در عوض اعتماد به نفس پیدا کرد.

سرمربی شهرداری تبریز درباره عملکرد ابراهیم میرزاپور تصریح کرد: این بازیکن روز به روز بهتر می‌شود. نمی‌توانم بگویم روی گل دوم مقصر اصلی چه کسی بود. ما دنبال مقصر نیستیم. در یک تیم همه در زدن گل و خوردن آن نقش دارند. هر زمانی که میرزاپور صدمه ببیند یا محروم شود و یا عملکرد ضعیفی داشته باشد مطمئن باشید او را تغییر می‌دهم.

مدیرروستا درباره نبی‌الله باقری‌ها و زینالی گفت: باقری‌ها بازیکن خوبی است اما در یک بازی ۳ کارته شد و من اگر بازیکن جایگزین عملکردش خوب باشد، او را از ترکیب خارج نمی‌کنم. در مورد زینالی هم باید بگویم او در تمرین و بازی خیلی ضعیف بوده و خیلی جای کار دارد.

سرمربی شهرداری تبریز، درباره بازی با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برای تراکتورسازی احترام زیادی قائل هستم. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و اگر نگویید ترسیده‌ایم مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام می‌دهیم.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد