فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کجای دنیا بازیکن دو اخطاره را اخراج نمی‌کنند؟

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: کجای دنیا بازیکن پس از دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج نمی‌شود؟

 

علی دایی پس از شکست 2 بر یک راه آهن برابر مس سرچشمه گفت: تیم پیروز در این میدان از لحاظ فنی مشخص نشد بلکه این داوری بود که برنده را مشخص کرد. همه دیدند که در هر دو نیمه ما از لحاظ فنی سرتر ‌بودیم ولی متأسفانه اشتباهات داوری در حدی بود که نتیجه این بازی را به سود مس سرچشمه رقم زد.

وی افزود: هیچ جای دنیا ندیدم که چنین اتفاقی رخ دهد. کجای دنیا وقتی بازیکنی دو کارت زرد دریافت می‌کند اخراج نمی‌شود. چرا این اشتباهات فقط برای ما رخ می‌دهد؟ تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تا مشخص شدن این امر پیگیری می‌کنیم.

سرمربی راه آهن تاکید کرد: از عملکرد بازیکنان تیمم رضایت دارم. هرکسی که در ورزشگاه بود دید که حملات زیادی کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه مس خلق کردیم اما اشتباهاتی که برای ما تمام شدنی هم نیست نتیجه بازی را رقم زد.

دایی گفت: با این شکست کار تیم ما گره نمی‌خورد. اگر اجازه دهند می‌توانیم به جایگاه اصلی خود برگردیم. جایگاه راه آهن هم اکنون در این رده نیست و می‌توانیم در بازی‌های آینده جایگاه بهتری را کسب کنیم.

وی درباره عدم سفر به هند برای حضور در تیم منتخب ستارگان جهان خاطرنشان کرد: این طور نیست که من به مربیان خود اعتقاد نداشته باشم ولی شرایط تیمم حساس بود و باتوجه به اینکه به دیدار امروز نمی‌رسیدم تصمیم گرفتم به هند نروم. دلم نیامد تا تیمم را تنها بگذارم و تصمیم گرفتم در کنار بازیکنان بمانم.

 در این دیدار داور به اویس کردجهان بازیکن مس سرچشمه کارت زرد داد که در این لحظه مسئولان راه‌‌آهن تصور کردند این بازیکن کارت زرد دوم را گرفته در حالی که داور بازی اعلام کرد اخطار قبلی را به منصوری داده شده بود. اعتراض دایی نیز به این موضوع بود.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد