فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته شانزدهم لیگ دسته اول/ بالای جدول دو گروه دست نخورد

 

فوتبال روز: مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته اول در دو گروه اول و دوم در حالی برگزار شد که بالانشینان دو گروه تغییری نکردند.

 

 در حساس‌ترین دیدار گروه اول دو تیم شهرداری بندرعباس و فولاد یزد به مصاف یکدیگر رفتند و شهرداری توانست 2 بر یک به برتری دست یابد و با 30 امتیاز در تعقیب پیکان باقی بماند.

پیکان، صدرنشین این گروه نیز میزبان مس رفسنجان بود که شاگردان فرهاد کاظمی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند و همچنان با 34 امتیاز در صدر جدول گروه اول باقی ماندند.

در گروه دوم نیز آلومینیوم هرمزگان میهمان گهر زاگرس بود. اکبر میثاقیان پس از نپذیرفتن استعفایش از سوی مدیرعامل باشگاه بار دیگر روی نیمکت تیم هرمزگانی نشست و در پایان این بازی توانست با یک گل به پیروزی برسد و با 31 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار ماشین‌سازی تبریز میهمان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان شاگردان رسول خطیبی با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شدند و با 29 امتیاز در تعقیب آلومینیوم قرار گرفت. 

پاس که به تازگی وینگو بگوویچ هدایت آن را برعهده گرفته میزبان برق شیراز بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و اولین برد خود در نیم فصل دوم را جشن گرفت. پاس با 23 امتیاز به رده پنجم صعود کرد.

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

گروه اول: 


پیام مخابرات یک - صنعت ساری صفر
استیل آذین یک - اتکا گرگان صفر
ابومسلم صفر - سایپا قائمشهر یک
ایران جوان بوشهر 2 - گسترش فولاد صفر
پیکان 3 - مس رفسنجان 2
شهرداری اراک 2 - پارسه تهران یک
شهرداری‌بندرعباس 2 - فولاد یزد یک


گروه دوم:  


نفت‌مسجد‌سلیمان یک - شهرداری یاسوج صفر
نیروی زمینی یک - استقلال صنعتی صفر
گل گهرسیرجان 2 - ماشین‌سازی ‌تبریز 2
کاوه تهران 2 - نساجی مازندران یک
شیرین‌فراز‌ کرمانشاه یک - تربیت یزد صفر
پاس 2 - برق شیراز یک
گهر زاگرس صفر - آلومینیوم هرمزگان یک

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد