فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: دست هایی در کار است تا من نتیجه نگیرم

 

فوتبال روز: امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم با استقلال که منجر به شکست تیم تبریزی شد گفت: هشت سال پیش گفتم دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد تا قلعه‌نویی موفق نشود و حالا ثابت شد که درست می گویم و برخی‌ها با من مشکل دارند.

 

 امیرقلعه نویی پس از شکست 2 بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال در نشست خبری ضمن بیان این مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراکتورسازی در دلم گریه می کنم. وقتی حق تو را علنا می خوردند دیگر کاری از دست شما برنمی آید.در این بازی ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه عملکرد داور همه چیز را تحت تاثیر قرارداده بود. صحنه ای که برای استقلال اعلام پنالتی کرد به هیچ عنوان پنالتی نبود. اگر یک کارشناس در فوتبال ایران بگوید که آن صحنه پنالتی بود به جان محمدم مربیگری را کنار می گذارم. 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:حتی اگر یک در هزار هم بپذیریم که آن صحنه پنالتی بوده است به هیچ عنوان اخراج نداشت. من نمی دانم داور بر چه اساسی بازیکن ما را اخراج کرد. در حالی که چند دقیقه قبل از آن خطای روی احسان حاجی صفی گرفته نشد و دو پنالتی ما هم در این بازی گرفته نشد.اگر حرف بزنیم ما را محروم می کنند و هر تصمیمی می خواهند می گیرند. متاسفانه بارها در باره امیرقلعه نویی سلیقه ای اعمال قانون شده است . فلان مربی می رود وسط زمین و هر کاری دلش می خواهد می کند اما کسی با او کاری ندارد. ولی اگر قلعه نویی از جایش تکان بخورد او را محروم می کنند. دیگر از این وضعیت خسته شده ام. 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبری خاطرنشان کرد: 10 - 12 امتیاز تراکتورسازی به خاطر اشتباهات داوری از بین رفته است. 8 سال پیش گفتم دست هایی در کار است که نمی خواهند امیرقلعه نویی موفق شد. در برنامه هایی که 90 به آن پرداخت مشخص شد که من راست می گویم. الان هم می گویم که دست هایی در کار است که قلعه نویی در تراکتورسازی نتیجه نگیرد.

وی ادامه داد: در این بازی دو پنالتی ما را نگرفتند و در حالی که باید دو بازیکن استقلال از زمین اخراج می شدند بازیکن ما را به ناحق اخراج کرد. در این شرایط من باید چکار کنم. کاری از دستم برنمی آید. هر چه بگوییم می نشینند و علیه من اعمال سلیقه می کنند. دیگر حرف زدن هم فایده ای ندارد. اگر با قلعه نویی مشکل دارند چرا علیه ترکتورسازی جوسازی می کنند. 

 

قلعه نویی ادامه داد: ما در دیدار برابر استقلال 20 دقیقه 9 نفره بازی کردیم با این حال موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. شما بروید ببینید استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت. اگر دروازه بان یک صحنه هم زمین خورده بود من فوتبال را کنار می گذارم. ولی اگر حرف بزنم کارم به جاهای دیگر کشیده می شود. بنابراین نمی توانم هر حرفی را بزنم.

 

وی افزود: بروید بررسی کنید ببینید ترکی چند بازی برای استقلال سوت زده است. ترکی دو سه هفته پیش داور بازی ما بود و الان هم دوباره آمد و این عملکرد را داشت. دیگر از این وضعیت خسته شده ام و از همین جا به آقای حسن زاده اعلام می کنم هر تصمیم می خواهد درباره من بگیرد.

امیرقلعه نویی که تاکید داشت در این بازی به بازیکنانش سفارش کرده هوای ساق پای بازیکنان استقلال را داشته باشند تا برای دیدار با پرسپولیس مشکلی نداشته باشند گفت: این پیروزی مبارک همه آنهایی باشند که دوست نداشتند تراکتورسازی برنده شود.