فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: تراکتورسازی فقط روی اوت دستی برنامه داشت

 

فوتبال روز: سرمربی استقلال گفت: اولین بار بود که در تبریز تراکتورسازی موقعیت نداشت و آنها فقط روی اوت دستی برنامه داشتند.

 

پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید فکر می‌کنید اگر اشتباه داوری نبود می‌توانستید برنده شوید، گفت: نمی‌دانم از کدام صحنه صحبت می‌کنید. اگر پنالتی‌ها را می‌گویید که هر دوی آنها اتفاق افتاد و درست بود. شما دیدید که استقلال تیم برتر میدان بود و ما موقعیت به حریف ندادیم.

وی افزود: تراکتورسازی روی توپ‌های بلند کار می‌کرد. من روز گذشته هم گفتم فردا خواهید دید چه تیمی برنده می‌شود. ما مطمئن بودیم این مسابقه را می‌بریم چون به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و نگذاشتیم اتفاقات بازی رفت تکرار شود و موفق شدیم به هدف خود برسیم. 

مظلومی با انتقاد از جو ورزشگاه یادگار امام تبریز تصریح کرد: این جو به نفع تراکتورسازی نیست. پرتاب برف به تیم تراکتورسازی استرس وارد می‌کند و نمی‌گذارد بازی خودشان را انجام دهند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این مسابقه بیشتر روی هوا و جریان بازی به نفع ما بود. اگر زندی در نیمه اول دقت و موقعیت تک به تکش را تبدیل به گل می‌کرد نیمه اول می‌توانستیم 2 بر صفر به رختکن برویم. خوشحالم که بازی منسجم و با برنامه‌ای انجام دادیم و خیلی راحت حریف را خنثی کردیم. 

مظلومی اظهار داشت: فکر می‌کنم اولین بار بود که در تبریز تراکتورسازی موقعیت نداشت و فقط روی اوت دستی برنامه داشت. بازی بزرگی را بردیم. تراکتور سازی تیم بزرگی است و این شکست از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم کم نمی‌کند و من در ادامه راه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تراکتورسازی اگر 11 نفره بود این تیم می‌توانست برنده شود خاطرنشان کرد: در هر صورت آنها وقتی 11 نفره هم بودند کاری روی دروازه ما انجام ندادند. فوتبال است و برای هر تیم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. نمی‌شود گفت چون آنها 11 نفره نبودند شکست خوردند یا اگر 11 نفره بودند می‌بردند. همیشه تیمی که 10 نفر می‌شود انگیزه‌های بیشتری دارد. اگر در ضد حمله باهوش‌تر بودیم در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما نمی‌توانم بگویم اگر آنها 10 نفره یا 11 نفره بودند چه اتفاقی می‌افتاد. 

وی در خصوص اینکه آشوبی در دقایق پایانی مسابقه با مصدومیت به بازی ادامه داد گفت: این مشکل من نیست و مشکل حریف بود که 3 تعویض خود را انجام داده بود.

مظلومی در خصوص هواداران تراکتورسازی گفت: تماشاگر باید خویشتن‌دار باشد. ما در تهران رسم میهمان نوازی را به خوبی رعایت کردیم. این عادلانه است که هواداران ما نتوانند به ورزشگاه بیایند. شما متاسفانه جبهه گیری می‌کنید و من نمی‌توانم به این سؤالات جوابم بدهم.

مظلومی تصریح کرد: نمی‌دانم از کدام موقعیت تراکتورسازی صحبت می‌کنید. به هر حال هر تیمی در طول 90 دقیقه موقعیت پیدا می‌کند. من گفتم تراکتور سازی نسبت به بازی‌های گذشته‌اش موقعیت کمتری داشت. این مسابقه نه فینال بود و نه قهرمان را مشخص می‌کرد. دو رقیب بودیم که با هم بازی کردیم. 

سرمربی استقلال در خصوص اینکه حیدری و ساموئل با گرفتن کارت زرد دربی را از دست دادند گفت: به بازیکنانم گفته بودم که کسی حق ندارد محتاط بازی کند و همه تلاش کردند. ما هم دوست نداشتیم بازیکنانمان کارت بگیرند. من باید از حالا تیم را برای دربی آماده کنم و همیشه از این بدشانسی‌ها می‌آوریم.

در ادامه نشست یکی از خبرنگاران از مظلومی پرسید تاریخ مصرف شما در استقلال مثل ساعت شنی شده که سرمربی آبی پوشان پاسخ داد که تاریخ مصرفم‌ را خودم را تعیین می‌کنم و ساعت شنی ندارم.

مظلومی پس از بیان این جمله به دلیل پرسش‌های خبرنگاران تبریزی حاضر به ادامه حضور در نشست نشد و سالن را ترک کرد. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد