فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: بازیکنان دو اخطاره‌ام مراقب بودند/عملکرد هوشیار خوب بود

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از انگیزه‌ای که بازیکنانم در زمین داشتند راضی هستم اما از نتیجه بدست آمده خیر.

 

مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب آهن عنوان کرد:‌ امروز از انگیزه بازیکنان راضی هستم. ما برای اولین بار نه گل خوردیم و نه گل زدیم. اگرچه تنها مشکل ما گل نزدن در این دیدار بود اما بازیکنان انتظارات مرا برآورده کردند.

وی ادامه داد: در برخی مواقع پاس و شوت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود که این امر خیلی مهم نیست. من از نتیجه بازی راضی نیستم اما همانطور که گفتم انگیزه بازیکنان مرا راضی کرد. اگر شکست می‌خوردیم هم همین صحبت را می‌کردم. 

وی با اشاره به اینکه بازیکن زیادی برای انتخاب در میدان ندارد، خاطرنشان کرد: ما هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم و بازیکن زیادی هم در اختیار نداریم که بخواهیم وارد میدان کنیم. ۱۳، ۱۴ بازیکن داریم که مجبوریم از آنها بهره‌مند شویم. تیم‌هایی که به این روال تلاش می‌کنند در آینده به خواسته‌های خود خواهند رسید. 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد هوشیار دروازه‌بان تیمش، یادآور شد: من خیلی دروازه‌بان خود را تغییر نمی‌دهم مگر اینکه عملکرد او باعث شود که او را عوض کنم. هوشیار در بازی اول خود عملکرد خوبی داشت. من برای سورپرایز کردن از هوشیار استفاده نکردم. هر کس که بهتر باشد از او در دربی استفاده می‌کنم.

دنیزلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس محتاط بازی می‌کردند، افزود: همیشه به فکر کارت گرفتن بازیکنان هستم. من مشکلی با کارت گرفتن فوتبالی بازیکنان ندارم اما در بسیاری موارد بی دلیل کارت می‌گیریم. ما مجبور بودیم که از این بازیکنان استفاده کنیم زیرا انتخاب دیگری نداشتیم. قبول دارم که بازیکنان دو اخطاره‌ام بیشتر مراقب بودند. 

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت بازیکنانش برای دربی تصریح کرد: ما بازیکن محروم نداریم، فقط غلامرضا رضایی در این بازی مصدوم شد که نمی‌دانم به بازی دربی می‌رسد یا خیر.

دنیزلی درباره عملکرد ضعیف ایمون زاید گفت: ما باید در چنین شرایطی به این بازیکنان فرصت بدهیم. اگر نخواهیم از این بازیکنان در این مواقع استفاده کنیم چه زمانی باید به آنها میدان بدهیم. هاشمیان در ایران نیست. نوروزی هم به تازگی از مصدومیت بهبود یافته است. مجبور بودیم که از این بازیکن استفاده کنیم.

وی درباره پیاده شدن تفکرات کریمی در میدان خاطرنشان کرد: این جور بازیکنان همیشه در چشم هستند و همه نگاه‌ها به سمت آنهاست. حرکات کریمی بیشتر به چشم می‌خورد. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد