فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هر آنچه که بین قلعه نوعی و جباری گذشت/ درگیری ادامه دارد

 

فوتبال روز:شب گذشته بخش مهمی از برنامه نود به درگیری مجتبی جباری و امیر قلعه نوعی در تونل ورزشگاه یادگار امام اختصاص داشت. اتفاقی که با وجود همه پیش زمینه های قبلی، هضم آن برای جامعه فوتبال ایران، کمی دشوار است.

 

 امیر قلعه نوعی که در دوران بازیگری جباری با این بازیکن کشمکش شدیدی داشت، بعد از جدایی از جمع آبی پوشان، هرگز در مورد جباری اظهارنظر خاصی انجام نداده، اما کاپیتان فعلی استقلال، در چند مصاحبه به شدت علیه امیر مصاحبه کرده است. بازی این هفته استقلال – تراکتور اما در حالی آغاز شد که به نظر نمی رسید جباری در جنجال ها نقشی داشته باشد. چراکه مهم تر از هرچیز واکنش تماشاگران تبریزی و البته اشتباهات داوری بود، اما با حرف هایی که شب گذشته در برنامه نود بین طرفینی که به نیابت از جباری و قلعه نوعی روی خط آمدند، رد و بدل شد، نشان از بروز درگیری لفظی ای داشت، که کمتر در سطح بازیکن و مربی، در فوتبال ایران رخ می دهد. 

 

از آنچه که دو طرف به زبان آوردند، اینطور می شد پیش بینی کرد که قلعه نوعی مشغول داد و بیداد در مورد داوری بوده و در مورد استقلال هم جملاتی را به زبان آورده که مجتبی جباری خود را موظف دانسته به میان حرف های او بیاید و به او پاسخ بدهد که به این واکنش ستار همدانی دستیار قلعه نوعی هم وارد درگیری شده است. 
 
نکته جالب در مورد این درگیری این است که ظاهرا در استقلال جبهه ای کاملا مشخص علیه امیر قلعه نوعی وجود دارد که حضور وی در این تیم را برنخواهند تابید. موضع گیری جباری با این شدت و البته روبوسی بسیار سرد قلعه نوعی و مظلومی در ابتدای مسابقه و حرف های این دو در پایان بازی، نشان دهنده همه تنش هایی است که بین امیر و استقلالی های فعلی وجود دارد. امیر به هر شکل جای خاصی برای خود در تاریخ استقلال متصور است و در این سو سرمربی فعلی استقلال و بازیکنان همراه او نیز با توجه به همه توفیق های این فصل، به آینده کاملا مطمئن هستند. آینده ای که از نظر آنها قلعه نوعی در آن جایی ندارد. 
 
همه چیز در آینده ای رقم خواهد خورد که شاید خیلی سریع تر از حد ممکن از راه برسد. حداقل به این دلیل که امیر همیشه مترصد حضور در استقلال است و البته یک مدیرعامل علاقه مند را کنار خود می بیند. علی فتح الله زاده که گفته می شود مظلومی همچنان از وی به دلیل ارتباطش با قلعه نوعی راضی نیست.
جنگ استقلالی ها امروز و دیروز در سرنوشت این باشگاه تعیین کننده خواهد بود. بسته به اینکه کدام یک در یارگیری قوی تر عمل می کنند. 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد