فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جلسه محرمانه کفاشیان با محمد دادکان/شما رئیس شو، من نایب رئیس!

 

فوتبال روز:با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال جنگ قدرت میان اعضای ساختمان سئول به اوج خود رسیده است در همین حال یک خبر ویژه می‌تواند در روزهای آینده واکنش‌های متفاوتی را از سوی وزارت ورزش، علی کفاشیان و محمد دادکان همراه داشته باشد.

 

به نقل از قانون، در حالی که اختلافات علی کفاشیان و مهدی تاج وارد فاز تازه‌ای شده است و البته هر کدام از آنها به دنبال یارگیری در درون فدراسیون و همچنین اعضای مجمع هستند یک منبع آگاه به خبرنگار قانون می‌گوید: اخیرا مسئولان وزارت ورزش آب پاکی را روی دست علی کفاشیان و همراهانش در فدراسیون فوتبال ریخته و به آنها گفته‌اند شما هیچ شانسی برای دوباره رئیس شدن در تشکیلات فوتبال ندارید. بنابراین بهتر است در ماه‌های آخر طوری رفتار نکنید که حاشیه یا جنجالی به وجود بیاید. 

 

همچنین گفته می‌شود با خارج شدن نام علی کفاشیان از معادلات فدراسیون فوتبال مهدی تاج نیز خود به خود از گردونه رقابت خارج شده و وزارت ورزش به هیچ وجه نظر ویژه‌ای درباره آقای نایب رئیس ندارد، چه برسد به اینکه به این فرد میدان رقابت داده شود!شاید این از طنز ماجرا است که علی کفاشیان و مهدی تاج در حالی با یکدیگر رقیب شده‌اند که اصلا قرار نیست در تشکیلات آینده فوتبال به پستی دست پیدا کنند.به گزارش قانون، پس از اینکه علی کفاشیان از رسیدن دوباره به سمت ریاست فدراسیون فوتبال ناامید شده بیکار ننشسته و جلسه‌ای با محمد دادکان ترتیب داده است. 

 

او که تا پیش از این با محمد دادکان رابطه خوبی نداشت و البته سابقه نزاع رسانه‌ای با رئیس پیشین فدراسیون فوتبال را در کارنامه‌اش دارد چندی پیش با دادکان جلسه‌ای ترتیب داده و از او خواسته تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند. واضح است که ترتیب دادن جلسه‌ محرمانه کفاشیان با دادکان و تلاش او برای متقاعد کردن این چهره جنجالی واکنشی به هشدار وزارت ورزش بوده است؛ آنجا که مسئولان وزارت ورزش به صراحت از کنار رفتن کفاشیان و دیگر اعضای خبرساز ساختمان سئول خبر داده بودند. 

 

اما واکنش محمد دادکان نیز به اصرار علی کفاشیان در نوع خود جالب توجه است. دادکان که بارها علیه دولت و مسئولان وزارت ورزش مواضع انتقادی اتخاذ کرده است در پاسخ به اصرار کفاشیان گفته است که دولت نظر مثبتی درباره‌اش ندارد اما رئیس فدراسیون فوتبال به وی قول می‌دهد که آراء زیادی را برایش تضمین کند. کفاشیان که قصد داشته در این جلسه واکنش به موقعی درباره هشدار وزارت ورزش نشان دهد و به نوعی آنها را در موقعیتی انجام شده قرار دهد به محمد دادکان گفته است که شما بیایید رئیس شوید من هم حاضرم نایب رئیس شما باشم. با این حال اما دادکان خطاب به علی کفاشیان گفته است: آنها به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند من رئیس فدراسیون شوم و من هم در این شرایط هرگز در انتخابات فدراسیون شرکت نمی‌کنم.

با این حساب جلسه‌ای که دادکان منتظر بود تا مسئولان وزارت ورزش با وی ترتیب دهند نه از سوی آنها بلکه از طرف کفاشیانی ترتیب داده شد که در تشکیلات آینده فوتبال ایران دست کم دیگر رئیس نخواهد بود.. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد