فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایمون زاید: مطمئن بودم پیروز می شویم

 

فوتبال روز:ایمون زاید، مهاجم لیبایی تیم پرسپولیس تهران پس از درخشش خود در دربی تهران گفت: در دیدار امروز برابر استقلال با توجه به 10 نفره شدن، پیروزی بزرگی را کسب کردیم.

 

پرسپولیس امروز در حالیکه با دو گل از استقلال عقب بود، با 3 گل ایمون زاید در 10 دقیقه پایانی به برتری دست یافت. 
ایمون زاید پس از هت تریک تاریخی اش در دربی پایتخت گفت": ایمان داشته باشید زمانی که وارد میدان شدم، به موفقیت تیم پرسپولیس یقین داشتم.
در تمرینات نیز مصطفی دنیزلی از عملکردم راضی بود اما برای اینکه در ترکیب اصلی قرار بگیریم، نیاز به زمان داشتم.
شاید برای خود بازیکنان، باور این مساله که در پایان بازی به برتری برسیم سخت بود اما می دانستم که امروز بازنده نخواهیم بود.
بازگشت ما به بازی و رسیدن به 3 امتیاز، یک کار بزرگ و تاریخی بود که خوشحالم من در آن نقش داشتم.
تمام بازیکنان در این پیروزی نقش داشتند و من هم زحمات آنان را تبدیل به گل کردم.
بسیار خوشحالم که در این شرایط سخت در نزد هواداران پرسپولیس جایگاهی را برای خودم ایجاد کردم.  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد