فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: برخی بازیکنان ما بازیگوشی کردند!/ صددرصد مقصرم

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در شکست برابر پرسپولیس صدرصد مقصرم

 

پرویز مظلومی پس از شکست 3 بر 2 مقابل پرسپولیس در دربی 74 گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم که پس از شکست در 4 بازی سرانجام پیروز شد. دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند به ویژه در نیمه دوم که بارها دروازه‌های دو تیم با خطر مواجه شد. پس از اینکه دو گل پیش افتادیم از این امتیاز مثبت استفاده نکردیم و با سهل انگاری تمرکزمان را از دست دادیم. متاسفانه بازی را رها کردیم و حریف به راحتی به گل رسید.

وی با انتقاد از بازیکنان که در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داده و بازی را رها کردند،‌ گفت: قطعا در تمرین فردا از شاگردانم توضیح خواهم خواست که چرا بازی را رها و پیروزی را با شکست عوض کردند. 

مظلومی ریسک و بازی تهاجمی پرسپولیس را از عوامل برتری این تیم عنوان کرد و گفت: متاسفانه همه چیز از بین رفت و ما بازی را از دست دادیم. به ناگاه مسابقه از دست ما رها شد و نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در حالی که می‌توانستیم دفاع کنیم و برتری 2 بر صفر را نگه داریم، باز بازی کردیم و به حریف فرصت دادیم تا به نتیجه مورد نظر خود دست یابند.

مظلومی گفت: مربی نیستم که اگر ببازم بگویم چند مهره کلید‌ی‌ام را نداشتم اما امروز اتفاق نادری رقم خورد و باید از این شکست درس بگیریم تا در آینده بهتر بازی کنیم. پیش از بازی هیچ کس فکر نمی‌کرد استقلال با وجود این کمبودها چنین نمایشی داشته باشد و تا آستانه پیروزی پیش برود. 

وی درباره تعویض الونگ گفت: الونگ مصدوم شد و ناچار شدیم تعویضش کنیم. با حضور یوسفی هم قدرت تهاجمی ما بیشتر شد. 3 تا 4 موقعیت گلزنی به دست آوردیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه باور نکردنی‌ای رقم می‌‌خورد. درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما خوب بازی کردیم. به غیر از 10 دقیقه پایانی، باقی لحظات ابتکار عمل دست ما بود.

مظلومی گفت: چون زائد بازی نکرده بود، شناختی از این بازیکن نداشتیم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: در شرایطی که می‌توانستیم گل سوم را بزنیم، روی ضد حمله گل  اول را خوردیم که روند بازی تغییر کرد و شیرازه تیم ما از هم پاشید. بارها از بازیکنان خواستم در میانه زمین جنگنده باشند. البته برخی بازیکنان ما بازیگوشی کردند. 

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مقصر اصلی این شکست چه کسی است، گفت: صد در صد من مقصرم. مربی نیستم که شکست را گردن بازیکنانم بیندازم.

وی گفت: درسی که از بازی گرفتم این است که نباید حتی زمانی که دو گل از حریف جلو هستیم بازی را تمام شده بدانیم. در این شکست من و بازیکنانم مقصر بودیم اما نباید باخت را گردن یکدیگر بیندازیم. باید این نکته را بگویم و آن این است که دستم خالی بود و در شرایطی که نیاز بود در خط میانی دست به تعویض بزنیم بازیکنی نداشتم که تعویض کنم. 

سرمربی استقلال در مورد قضاوت داور گفت: هیچ اعتراضی به قضاوت فغانی ندارم حتی اگر به ضرر ما سوت زد، چیزی نمی‌گفتم چرا که اعتقاد دارم اشتباه هم جزئی از کار داور است. کار خودم را انجام می‌دهم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی با ابراز ناراحتی از شکست استقلال مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ناراحتم چرا بازی دو بر صفر برده را باختیم آن هم در شرایطی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه بازی را رها کردیم. 

مظلومی در خصوص لقب‌ هایی که هواداران استقلال به وی می‌دهند گفت: این لقب‌ها برای من نیست بلکه برای استقلال است. بعد از 5 دربی باختیم. همانطور که بارها گفتم این پیروزی‌ها به تنهایی رقم نخورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ با این شکست شانس قهرمانی ما به هیچ عنوان کم نمی‌شود. امروز هواداران را ناراحت کردیم اما با قهرمانی در لیگ آنها را خوشحال خواهیم کرد. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد