فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پروین: پرسپولیس 20 دقیقه قیامت کرد/ آقا مصطفی دمت گرم!

 

فوتبال روز: علی پروین گفت: شب گذشته را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم چون پرسپولیس در 20 دقیقه قیامت کرد.

 

علی پروین در خصوص برتری 3 بر 2 پرسپولیس برابر استقلال گفت:‌ در همان دقایق ابتدایی پرسپولیس می‌توانست گل بزند اما بدشانسی و بی‌دقتی اجازه این کار را نداد. فکر می‌کردم در نیمه دوم پرسپولیس چون انگیزه بیشتری داشت و غرور نداشت می‌تواند با زدن یک گل شیرازه استقلال را به هم بریزد اما پس از اخراج اولادی کمی ترسیدم.  

وی اضافه کرد: با این حال ظاهرا با اخراج اولادی همه چیز درست شد یعنی در 20 دقیقه پرسپولیس قیامت کرد و همه لذت بردند. وقتی تلویزیون نشان داد مردم و هواداران پرسپولیس در حال ترک ورزشگاه هستند جگرم سوخت اما وقتی آخر بازی آنها را شاداب دیدم چند متر از جای خودم پریدم.

پروین خاطرنشان کرد: این پیروزی را به دنیزلی، هواداران پرسپولیس و مخصوصا سردار رویانیان که شبانه‌روز تلاش کرد و اعتبارش را گذاشت تا این تیم جمع و جور شود تبریک می‌گویم. بعد از بازی آنقدر خوشحال بودم که به دنیزلی زنگ زدم و به زبان فارسی گفتم آقا مصطفی دمت گرم، انشاءالله همیشه شاد باشی. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: تعویض‌های دنیزلی حرف نداشت و شیرازه استقلال را به هم ریخت. روز هم روز زائد بود. اینقدر ضرباتش را حرفه‌ای و خوب زد که اجازه واکنش به دروازه‌بان خوب استقلال را نداد.

پروین تاکید کرد: بارها گفته‌ام فوتبال 90 دقیقه است و 3 یا 4 دقیقه اضافه دارد و باید به یک تیم فرصت داد. هواداران باید صبور باشند. مطمئن باشید پرسپولیس از این بهتر خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد