فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

«مصطفی دنیزلی» بهترین کارگردان روز اول جشنواره فجر

 

فوتبال روز: نخستین روز از سی‌امین جشنواره فیلم فجر با پخش زنده دربی در سینما رسانه برج میلاد همراه بود.

 

در اولین روز از برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پس از اکران سه فیلم در برج میلاد، بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرکز همایش‌های برج میلاد روی پرده رفت.

 در جریان پخش بازی دو تیم که با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس پایان یافت، هنرمندان و اهالی رسانه با تشویق تیم مورد علاقه خود، شور و هیجان خاصی به جشنواره دادند و برای دقایقی سینما رسانه برج میلاد تغییر کابری داده و تبدیل به استادیوم ورزشی شد. 

با توجه به اینکه در روز اول جشنواره شاهد نمایش فیلم‌های نسبتا ضعیفی بودیم، می‌توان گفت «مصطفی دنیزلی» بهترین کارگردان روز اول جشنواره است و احتمال این وجود دارد که سیمرغ هم بگیرد!

 

هنرمندان و اهالی رسانه با سر دادن شعارهای مختلف، تیم محبوب خود را انتخاب کردند. جالب اینکه شمقدری هم در گفت‌‌وگویی اعلام کرد مخالف پخش بازی دربی  در برج میلاد هستم، چراکه این اقدام در شان جشنواره نیست.

این برای اولین بار است که در یک جشنواره سینمایی، دیدار فوتبال دو تیم به صورت مستقیم پخش شد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد