فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

‌کیا: دنیزلی به نیمکت‌نشین‌ها گفت شما سرنوشت بازی را عوض می کنید

 

فوتبال روز: پرسپولیس یک پنجشنبه شب رویایی را پشت سر گذاشت و مطمئنا دربی 74 در تاریخ این باشگاه به عنوان یک مسابقه ویژه و به یادماندنی ثبت خواهد شد. مهدی مهدوی‌کیا هم برای چهارمین‌بار حضور در این مسابقه را تجربه کرد و این چهارمین برد کیا در دربی بود و در نوع خودش رکورد منحصر به فردی است. مهدوی‌کیا در مورد این برد رویایی و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد.

 

یک پنجشنبه رویایی بود،درست است؟
 اول باید بگویم که بازی خیلی سختی بود و وقتی 10نفره شدیم کمتر کسی فکر می‌کرد بازی را ببریم. خدا را شکر در کمتر از 15دقیقه 3 گل زدیم و باید از حمایت تماشاگران تشکر کنیم. 

 


 *آیا واقعا باور داشتید که بازی باخته را آن هم با 10نفر اینطور عوض کنید؟
 بله، باور داشتیم. اگر باور نداشتیم که سه گل نمی‌زدیم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و 10نفره هم بودیم. خوشحالم 3 موقعیت جدی ما تبدیل به گل شد و ایمون زاید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.  

 


*هیچ کس فکر نمی‌کرد او هت‌تریک کند. قبول دارید؟
 زاید نشان داد که چارچوب را فوق‌العاده می‌شناسد. او گل‌هایی زد که معمولا در فوتبال ایران کم دیده می‌شود. پنجشنبه روز این بازیکن بود و امیدوارم همیشه اینگونه باشد.  

 


*شما از نیمکت‌نشینی ناراحت نشدید؟
دنیزلی قبل از بازی با من حرف زد و گفت که نمی‌خواهم از تو در خط دفاعی استفاده کنم. او قصد داشت از من در خط هافبک و برای کارهای تهاجمی استفاده کند و من هم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. وقتی به زمین رفتم نهایت تلاشم را به خرج دادم.  

 


*بدشانس هم بودید که دو شوت فوق‌العاده شما گل نشد؟
به هر حال شرایط اینطور پیش رفت ولی مهم این بود که ما بردیم. 

 
*بعد از ورود به زمین دنیزلی چه نقشی به شما داد؟
 ما بیشتر روی ارسال از کناره‌ها برنامه داشتیم و با توجه به حضور زاید در خط حمله قصد داشتیم که از توپ‌های هوایی استفاده کنیم. من خیلی خوشحالم که در این مسابقه پاس گل دادم. 
 

 *رکورد نباختن شما مقابل استقلال هم کماکان حفظ شد. درست است؟
خدا را شکر می‌کنم که رکورد من شکسته نشد. من در 4بازی مقابل استقلال صاحب 4پیروزی شده‌ام.  
 

*استقلال را چطور دیدید؟
 استقلال در نیمه اول موقعیت چندانی نداشت و از یک تک فرصت استفاده کرد. آنها در نیمه دوم بعد از گل دوم فکر کردند که همه چیز تمام شده است و خیلی زود خوشحال شدند ولی فوتبال 90دقیقه است و حتی ثانیه‌هایش سرنوشت یک بازی را عوض می‌کند. این برد از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد. ما واقعا تحت فشار بودیم.  
 

*اخراج اولادی درست بود؟
من صحنه اخراج را به درستی ندیدم ولی فکر می‌کنم که کارت قرمز نداشت. اخراج اولادی انگیزه‌های ما را بیشتر کرد و همه چیز را تغییر داد. 
 

 *نقش دنیزلی در این پیروزی چقدر بود؟
او از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب تیم را آماده کرد و همانطور که وعده داده بود دربی را نباخت.
 دنیزلی قبل از بازی در رختکن تمامی بازیکنان نیمکت‌نشین را جمع کرد و به ما گفت که این شما هستید که امروز سرنوشت مسابقه را رقم خواهید کرد. این حرف‌های دنیزلی نشان داد که او واقعا یک مربی بزرگ است. 

 *غیبت چند بازیکن تأثیرگذاراستقلال به سود تمام شد. درست است؟
 قطعا مهره‌های بزرگ تأثیرگذار هستند ولی فکر می‌کنم تجربه‌ ما خیلی کمک کرد که این مسابقه را ببریم. *تماشاگران پرسپولیس قبل از دقیقه 80 در حال ترک ورزشگاه بودند. 
 
  در این مورد چه صحبتی دارید؟
آنها با توجه به باخت‌های قبلی سرخورده شده بودند و زود رفتن ولی آنهایی که ماندن مزد خود را گرفتند. این یکی از بازی‌های رویایی من در طول دوران بازیگری‌ام بود. در واقع باید بگویم که جزو سه مسابقه رویایی من بود که هیچ وقت آنها از یاد نخواهم برد. یکی بازی ایران و استرالیا بود، یکی دیدار ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی که ما 2 بر یک عقب بودیم ولی در نهایت 3 بر 2 بردیم و یکی هم همین بازی. 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد