فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لقبی که سوخت: پرویز پنج ستاره / پرویز خالی بند

 

فوتبال روز: همه چیز در ده دقیقه خراب شد و عروسی از کوچه استقلالی ها به کوچه پرسپولیس رفت .

 

شاید بعد از گل دوم و زمانی که پرویز مظلومی از تماشاگران می خواست تا به ستایش او و تیمش بپردازند تصور نمی کرد ورق اینگونه برگردد . اما ورق طوری برگشت که دیگر کمتر کسی از چهار برد قبلی و سوبله چوبله حرف می زند. 

 

در اردوی استقلالی ها هنوز هم شوک این باخت وجود دارد و شاید برای امتیازهای آینده شرایط را بدتر هم کند . اما چیزی که در این میان بیشتر از همه سوخت و کسی دیگر یادش نیست لقب پرویز مظلومی پس از این بازی بود . وقتی مظلومی داربی سوم را از پرسپولیس برد لقبش شد دوبله سوبله و در چهارمین برد دربی تیفوسی‌های استقلال شعار سوبله چوبله را به او دادند. 

 

اما لقب جدید فرق داشت و قرار بود نوع لقب عوض شود. تماشاگران استقلال لقب «پرویز پنج ستاره» را برای مظلومی برای پنج برد دربی در نظر گرفته بودند که این لقب سوخت و به مظلومی نرسید. حالا به جای شعار پرویز پنج ستاره پرسپولیس ها لقب پرویز سوخته موخته و پرویز خالی بند را به سرمربی رقیب داده‌اند. همه چیز در ده دقیقه برگشت و این ده دقیقه هیچ وقت از ذهن مظلومی بیرون نمی‌رود. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد