فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: پیشنهاد ریاست فدراسیون ترکیه را نپذیرفتم

 

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت:از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه برای ریاست آن به وی پیشنهاد شده  ولی من نپذیرفتم.

 

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با فجر سپاسی، با اشاره به صحبتش پس از بازی با استقلال مبنی بر اینکه پیروزی مقابل رقیب دیرینه نوعی معجزه بود و آیا این برد فقط متعلق به او بود یا خیر گفت: نگفتم معجزه بود. از من پرسیده شد که معجزه بود و من جواب دادم مخلوطی از واقعیت و معجزه اتفاق افتاد. فوتبال یک کار تیمی است که همه افراد چه در موفقیت و چه در عدم موفقیت در آن سهم دارند. سهم هر شخص محفوظ است و من هم به اندازه دیگران سهم دارم. 

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به بازیکنانتان گفته‌اید دیگر در مورد دربی صحبت نکنند گفت: نگفتم حرفی نزنند، اما از آنها خواستم بازی با استقلال را فراموش کنند چون در فوتبال نباید از گذشته حرف زد، بلکه باید در مورد آینده فکر کنیم.

در ادامه خبرنگاری گفت به شما تبریک نمی‌گویم، چون استقلالی هستم که دنیزلی با خنده گفت: زیبایی فوتبال همین است! چیزی که من را خوشحال کرد این بود که به هنگام برگشت از استادیوم، طرفداران استقلال و پرسپولیس پرچم‌هایشان را تکان می‌دادند و این باعث خوشحالی من بود. 

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه قوی بودن دو تیم مطرح پایتخت باعث قدرت فوتبال ایران می‌شود گفت: نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مثل ایتالیا و انگلستان، تیم‌هایی حضور دارند که در تیم ملی تأثیرگذار هستند و کیفیت بازی آنها در تیم ملی اثرگذار است. در همه جای دنیا بازیکنانی که تازه فوتبال خود را شروع می‌کنند دوست دارند به تیم‌های بزرگ برسند و در ایران هم همه دوست دارند در استقلال و پرسپولیس بازی کنند و به تیم ملی نزدیک شوند ولی به هیچ وجه نباید از بازیکنان تیم‌های دیگر چشم‌پوشی کرد. بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم نسبت به تیم‌های دیگر مزیت بیشتری دارند. 

 

دنیزلی اضافه کرد: در باشگاه‌های ایرانی، کارهای زیادی باید انجام شود. من همانقدر که مردم ایران را دوست دارم، حاضرم تجربه‌ام را در اختیار آنها بگذارم. هیچکس نمی‌گوید که من تجربه دارم و بیایید از آن استفاده کنید بلکه باید به سراغ شخص رفت و از او درخواست کرد.

وی در خصوص اینکه از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه برای ریاست آن به وی پیشنهاد شده گفت: ترکیه چنین درخواستی از من کرده ولی من چنین خواسته‌ای ندارم. قبل از اینکه به ایران بیایم چند مورد تلفن شده بود ولی چنین نیتی نخواهم داشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون ایمون ‌زاید مطرح شده و اینکه او به بازی این مهاجم علاقه‌ای نداشته گفت: اول یک مورد می‌گویم و بعد قضاوت کنید. اگر این شایعه‌ای که مطرح شده صحت داشت، آیا من در مهم‌ترین بازی فصل او را بازی می‌دادم یا یک بازیکن دیگر را به زمین می‌فرستادم؟ 

 

دنیزلی با خنده گفت:  این موضوعی که گفتید شایعه است. می‌خواهم توضیحی بدهم، هم در ترکیه و هم در ایران خیلی مصاحبه‌ اختصاصی انجام نمی‌دهم. اگر روزی مصاحبه اختصاصی کنم شما خبردار خواهید شد. تمام صحبت‌های من در نشست‌های خبری است. اگر تمایل داشته باشید، حاضرم تا 40 دقیقه بیشتر اینجا بمانم و جواب بدهم اما دوست دارم نظراتم را در اختیار همه رسانه‌ها بگذارم نه یک رسانه خاص. 

 

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت و روند تیمی‌تان رضایت دارید یا خیر خاطرنشان کرد: از وضعیت تیم راضی هستم ولی این مسأله به تنهایی من را تأمین نمی‌کند و همیشه بهتر از آن وجود دارد. یکی از مزیت‌هایی که در حال حاضر داریم این است که از نظر بدنی نسبت به سایر رقیب‌هایمان در دقایق پایانی پیشی می‌گیریم. بازی با استقلال تمام شد و بازی با فجر مهم است به همین خاطر مجبور هستیم شرایط خوبمان را حفظ کنیم.

وی در خصوص بازی فردا با فجر سپاسی گفت: می‌دانم که این تیم یکی از دونده‌ترین تیم‌های ایران است. من بر این باورم که جایگاه این تیم در جدول اینجا نیست و بازی سختی مقابل فجر داریم. 

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب مهرزاد معدنچی شنیده می‌شود گفت: در حال حاضر برای لیگ قهرمانان آسیا فقط انتقال پولادی قطعی شده ولی بازیکنان دیگری هستند که پیگیری جذب آنها هستیم. معدنچی بازیکن گذشته پرسپولیس است که او را می‌شناسم ولی تا بخواهد به شرایط قبلی برگردد یا اواسط بازی‌های آسیایی است یا این مسابقات تمام شده و حدود یک و نیم ماه طول می‌کشد که به شرایط عادی برگردد.

در این لحظه دنیزلی از آن خبرنگار پرسید: این مسئله را از کجا شنیده‌اید که خبرنگار گفت: روزنامه‌ها نوشته بودند و سرمربی پرسپولیس تنها خندید.  

 

 دنیزلی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جذب گردان با ذوب‌آهن وارد مذاکره شده‌اید گفت: اگر تماسی با آنها گرفته شده برای فصل بعد بوده و مربوط به امسال نیست. چند بازیکن را برای فصل آینده زیر نظر گرفته‌ایم که ممکن است به تیم ما بیایند و ممکن است نیایند ولی مجبور هستیم به گزینه‌های زیادی فکر کنیم.  

 

وی در خصوص اینکه با معمارزاده و هوشیار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنید گفت: همینطور است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار طرفداران از این تیم واقع‌بینانه است یا خیر گفت: انتظارات طرفداران را می‌دانیم و بین انتظارات آنها و ما فاصله زیادی نیست. تیم بسیار خوبی داریم و بازدهی آنها هر روز بیشتر می‌شود و در پی این هستیم که شخصیت تیم را بالاتر ببریم. رفته رفته نشانه‌های تیم خوب شدن را به همه نشان خواهیم داد.  

 

دنیزلی در خصوص اینکه آیا در بازی فردا غرور شما را فرا نمی‌گیرد و همان بلای دربی که بر سر استقلال آمد بر سر شما نمی‌آید گفت: اینها را به بازیکنانم گفته‌ام و با تیمم صحبت کردم. اگر می‌خواهیم راه درست را برویم نباید واقعیت را فراموش کنیم. بازیکنان من باید بدانند حداقل به اندازه رقیب خود در زمین بدوند. آن زمان است که کیفیت ما خودش را نشان می‌دهد. اگر بگوییم خوب هستیم همه چیز درست نمی‌شود. من آزادی عمل را به بازیکنانم می‌دهم و این را هم برای فوتبال تیمم استفاده می‌کنم.

وی در خصوص آخرین شرایط کریمی گفت: وضعیت او امشب مشخص می‌شود، چون پای او ضربه خورده و کمی دچار خونریزی شده است.  

 

خبرنگاری پرسید: آیا شما می‌توانید پس از سال‌ها که تابوی شکست مقابل استقلال را شکستید در آسیا هم پرسپولیس را موفق کنید گفت: زمانی که به آسیا می‌رویم تیم از نظر فنی و بدنی باید در بهترین حالت باشد. اگر هدف تیمی بزرگ نباشد کارهایی که انجام می‌دهد لذت‌بخش نیست. توانستیم این روند که در چهار بازی مقابل استقلال شکست بخوریم را بشکنیم و حالا به فکر ادامه راه هستیم.

دنیزلی در خصوص اینکه آیا می‌توانید پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانید گفت: این قول را هیچکسی نمی‌تواند بدهد ولی هدف ما این است. سه روز قبل همه دیدیدم که در فوتبال چه اتفاقاتی می‌افتد و این مسأله را نباید فراموش کنیم.  

 

یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا منع دروازه‌بان خارجی در لیگ ما باعث پیشرفت می‌شود یا خیر گفت: اگر قرار است بازیکن خارجی به ایران نیاید باید نقل و انتقال همه منع شود. کسی که این تصمیم را گرفته پیغام می‌دهد که همه گلرهای ما خوب هستند ولی در بقیه پست‌ها نیاز به بازیکنان خارجی داریم.

دنیزلی اضافه کرد: فوتبال رشته‌ای است که با دیدن و تمرین کردن بهبود پیدا می‌کند، اگر می‌خواهیم گلر خوبی باشیم باید کار یک دروازه‌بان را ببینیم و دنبال کنیم. آمدن گلر خارجی به ایران نکته منفی نیست و باعث پیشرفت می‌شود. جوانان ایرانی می‌توانند مثل مهدوی‌کیا، کریمی و نکونام یک دروازه‌بان ایرانی را هم به عنوان الگوی خود انتخاب کنند. اینکه الگوی خوبی باشیم مهم است و اصلیت که مربوط به ترکیه، ایتالیا و یا ایران مهم نیست.  

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تعدادی از جوانان را از تمرینات این تیم کنار گذاشته گفت: دفعه گذشته که ایران را ترک کردم ستاره‌هایی را به فوتبال ایران تحویل دادم که همه در لیگ ما می‌درخشند. من کسی هستم که به جوانان اعتقاد دارم . اگر بازیکن جوانی را می‌دیدم که در حدی باشد که می‌تواند به ما کمک کند او را انتخاب می کردم. من نباید آنها را بخواهم، آنها باید به من نشان دهند که می‌توانند در این تیم بازی کنند یا خیر. در حال حاضر روی اسم حسین کنعانی کار می‌کنم که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

دنیزلی در خصوص اینکه این تیم نیاز به جذب دروازه‌بان خوب دارد و حتی رویانیان اعلام کرده پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده خوب هم می‌خواهد گفت: در این مورد امشب با رویانیان جلسه دارم و فعلا نمی‌خواهم بیشتر از این در مورد آن صحبت کنم. 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
milad سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 17:23

ممنون از سایت قشنگت . واقعا کامله

خواهش ٬شما لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد