فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سایه سنگین میشائیل هنکه روی سر پرویز مظلومی

 

فوتبال روز:اگر استقلال بازی دیروز مقابل سایپا را واگذار می‌کرد، شاید اتفاقات جدیدی روی نیمکت آبی‌ها رخ می‌داد ولی ضربات ایستگاهی فریدون زندی باعث شد تا پرویز مظلومی نفس راحتی بکشد.

 

استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. این تیم تا چند هفته پیش صدرنشین لیگ برتر بود و اختلاف قابل توجهی هم با تیم‌های پایین داشت ولی به یکباره ورق برگشت. نتایج ضعیف  استقلال باعث شد تا مظلومی تحت انتقادهای زیادی قرار بگیرد و حالا جایگاه او روی نیمکت کمی متزلزل است. 
 
در این میان شایعات مختلفی در مورد گزینه‌های علی فتح‌الله‌زاده برای جانشینی مظلومی مطرح شده و باید دید که آیا نیمکت استقلال دچار تغییر و تحولات خواهد شد یا خیر. البته فتح‌الله‌زاده معتقد است که حتی اگر نیازی به تغییر کادرفنی باشد، یک نفر از داخل همین کادر باید جانشین مظلومی شود چرا که مربی جدید در این شرایط حساس باید با شرایط تیم آشنا باشد. گزینه حاجی استقلالی‌ها میشائیل هنکه مربی آلمانی استقلال است که فتح‌الله‌زاده از لحاظ فنی او را قبول دارد. سایه این مربی آلمانی روی سر مظلومی سنگینی  می‌کند و اگر استقلال جمعه به ذوب آهن ببازد مشخص نیست مظلومی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. 
 
از مهدی پاشازاده هم به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای ورود به کادرفنی استقلال نام برده می‌شود. مدافع سابق استقلال که سابقه حضور در تیم‌های آلمانی را دارد، با زبان آلمانی هم کمابیش آشناست و یکی از گزینه‌های استقلال برای حضور در کادرفنی محسوب می‌شود. 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد