فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ژاوی: سخنان مسی از جایزه‌اش باارزش‌تر بود

 

فوتبال روز:بهترین بازی‌ساز جهان و مهره کلیدی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: سخنان مسی از جایزه‌اش باارزش‌تر بود.

 

ژاوی هرناندس یکی از نامزد‌های دریافت توپ طلای سال ۲۰۱۱ فیفا پس از تماشای مسی در حال عکس گرفتن با توپ طلا به خبرنگاران گفت: از دید من سخنان مسی از جایزه‌اش باارزش‌تر بود، شخصیت این دوست بزرگ برای من بسیار قابل احترام است و از این که با او در یک تیم عضویت دارم احساس غرور و افتخار می‌کنم. 


وی ادامه داد: او یک دوست صمیمی و بسیار با ارزش برای من است، خجالتی بودن او نیز باعث می‌شود آن طور که باید در رسانه‌ها حضور نداشته باشد. امسال می‌تواند بار دیگر سال بارسلونا باشد، سخنان مسی برای همه اعضای خانواده بارسلونا با ارزش و مهم بود.
مسی در سخنان خود پس از دریافت توپ طلا این جایزه بزرگ را به ژاوی و همه هواداران بارسلونا تقدیم کرد و البته همان‌طور که پیش از این وعده داده بود جایزه نقدی که از سوی فیفا به وی اعطا می‌شود مستقیما به حساب یونیسف برای کمک به کودکان فقیر جهان واریز خواهد شد.
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد