فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

امیرآبادی: با چند بار نیمکت‌نشینی از جدایی حرف نمی‌زنم.

امیرآبادی: با چند بار نیمکت‌نشینی از جدایی حرف نمی‌زنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در صورتی که مربیان صلاح بدانند، مقابل فولاد بازی می‌کنم و تابع نظر آنها هستم.
مهدی امیرآبادی درباره شرایط این تیم اظهار داشت: بعد از سه روز تعطیلی، تمرینات خود را با آمادگی آغاز کردیم. تا این لحظه نتایج خوبی گرفته ایم و روند رو به رشدی داشته ایم.
وی افزود: بعد از بازی با ملوان، استراحت خوبی را انجام دادیم. اکنون هم خود را برای بازی مقابل فولاد آماده می کنیم.
هافبک استقلال در پاسخ به اینکه در ترکیب این تیم برای بازی جمعه قرار دارد، عنوان کرد: در این زمینه کادر فنی هرچه بگوید، قبول می کنم. چندین سال است بازیکن این تیم هستم و تجربه بازی و نیمکت نشینی را دارم.
این بازیکن تصریح کرد: بازیکنی نیستم که با چند بار نیمکت نشینی، از جدایی حرف بزنم. مربیان هر تصمیمی بگیرند، حرفی ندارم.
امیرآبادی در ارتباط با بازی مقابل فولاد گفت: با توجه به انگیزه خوبی که دارند، بازی راحتی نخواهیم داشت. از طرفی، ما هم برای قهرمان شدن سه امتیاز را می خواهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد