فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: با آمدن رضایی انتظارات از پرسپولیس بالا می رود.

پیروانی: با آمدن رضایی انتظارات از پرسپولیس بالا می رود.

مربی تیم پرسپولیس درباره حضور رحمان رضایی گفت: با پیوستن رحمان رضایی به پرسپولیس مسلما انتظارات از تیم بالاتر می رود.
افشین پیروانی خاطرنشان کرد: رحمان بازیکن با تجربه ای است و حضور او در پرسپولیس باعث پیشرفت تیمی خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: نه تنها رحمان بلکه هر بازیکنی که به جمع بازیکنان اضافه شود انتظارات را از تیم بالا می برد پس باید با تمام تلاش خود و با استفاده از این شرایط بهترین نتایج را کسب کنیم.
مربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بر این تیم افزود: شرایط بسیار خوبی بر تیم حکم فرماست و تعطیلات لیگ هم مزید بر علت شده تا بتوانیم بیشتر روی نقاط ضعف خود کار کنیم.
وی عنوان کرد: در طی هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازیکنان نیز از انگیزه خوبی برای بازی بعدی برخوردار هستند.
پیروانی درخصوص بازی با پیکان گفت: بازی سختی مقابل این تیم داشته و به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج داریم، ضمن اینکه پیکان از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.
وی همچنین درباره بازی تیم ملی کشورمان اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی باید بدانند بهترین حریفی که می توانند در خانه خودش شکست دهند همین تیم امارات است.
پیروانی در این رابطه اضافه کرد: امارات حریف سختی است و چیزی برای از دست دادن ندارد پس قطعا برای کسب امتیاز می آید. اما بازیکنان ما هم این نکته را باید بدانند که اگر بخواهند می توانند پیروز شوند.
وی ادامه داد: بازی با امارات در خانه این حریف به مراتب آسان تر از بازی با دو حریف کره ای در خانه آنها است چرا که بازیکنان تیم ملی می توانند در امارات بازی را به نفع خود به پایان ببرند.
پیروانی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان در این بازی موفق شود و امتیازات لازم را برای راهیابی به دور بعد کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد