فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

روشن: عدم مدیریت باعث شد تا استقلال نتیجه نگیرد.

روشن: عدم مدیریت باعث شد تا استقلال نتیجه نگیرد.

مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: دشمن فتح ا... زاده نیستم؛ اما عدم مدیریت ایشان به تیم ضربه زد.
حسن روشن درخصوص اظهارات علی فتح‌ا...زاده اظهار داشت: قبل از احداث آکادمی باشگاه، کتابچه ای به فتح ا...زاده دادم که در آن فهرست کامل پیشکسوتان که قرار بود با ما همکاری کنند، درج شده بود. به ایشان پیشنهاد دادم که به این نفرات به عنوان دستمزد، نفری یک سکه طلا اهدا شود که در مجموع، یک میلیون و هشتصد هزار تومان می شد؛ اما گفت چرا یک سکه طلا، به هر کدام دو میلیون تومان پیش قرارداد و ماهی ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌دهیم.
وی افزود: با این دستور، هزینه های بازیکنان و کادر فنی تیم های نوجوانان، جوانان و امید به ۱۷۰ میلیون تومان رسید. بعد از این اتفاق، هر بار که برای دریافت پول به دفترش می رفتم، باید معطل می‌شدم. یک بار هم که به ما چک داد، برگشت خورد. بعد از مدتی بالاخره پول گرفتیم. به دلیل این اتفاقات، از هزینه ها کم کردیم و مربی تیم امید را اخراج کردیم و هزینه ها را در مرحله اول به ۱۱۰ میلیون تومان کاهش دادیم که این مبلغ به ۱۰۰ میلیون رسید. اینکه فتح ا...زاده می گوید نیمی از طلب ها را پرداخت کرده، به این نحو بوده است.
وی افزود: دشمن فتح ا... زاده نیستم. دشمن کسی هستم که بخواهد به استقلال لطمه بزند. اگر از امیر قلعه نویی انتقاد می‌کنم، برای این است که موفق شود. دشمن او هم نیستم. داشتن کمیته فنی برای سرمربی موهبت است. سرمربی نباید به کمتیه فنی به چشم آقا بالاسر نگاه کند.
بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین عنوان کرد: اگر ناصر حجازی در استقلال کمیته فنی داشت، مدیرعامل نمی‌توانست با یک رای او را برکنار کند؛ اما بدون کمیته فنی، مدیرعامل اگر نتواند دو بازیکن به تیم بدهد، به دنبال برکناری سرمربی می رود.
روشن با اشاره به مدیریت فتح ا...زاده، گفت: به بازیکنان چک می داد و بازیکن روی آن حساب می کرد؛ اما چک ها نقد نمی شد. بازیکن از نظر روحی به هم می ریخت؛ در حالیکه باید می گفت اینجا استقلال است. همین عدم مدیریت باعث شد تا استقلال نتواند خوب نتیجه بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد