فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بازگشت استقلال و پرسپولیس به فوتبال تهران

بازگشت استقلال و پرسپولیس به فوتبال تهران

رئیس هیئت فوتبال استان تهران از تغییر یا بازسازی محل استقرار هیئت فوتبال این استان تهران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما بازگرداندن تیم های استقلال و پرسپولیس به فوتبال استان است.
حبیب الله شیرازی ضمن بیان این مطلب افزود: من با هدف ایجاد تغییر و تحول مثبت در هیئت فوتبال استان تهران مستقر شدم. در همین راستا بحث بازسازی یا تغییر محل استقرار این هیئت را مدنظر داریم و به احتمال فراوان ظرف دو تا سه هفته پیش رو یا محل فعلی هیئت فوتبال استان تهران بصورت کلی بازسازی می شود یا اینکه در محلی جدید فعالیت این هیئت دنبال خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای اداره هیئت فوتبال استان تهران اهدافی ۱۸ گانه را تعیین کرده است، افزود: از آنجائیکه خواستگاه فوتبال ما از ورزشگاه شیرودی بوده و این ورزشگاه و فوتبال تهران ارتباطی دیرینه باهم دارند، تاکید ما بر این است که هیئت فوتبال استان تهران در ورزشگاه پیر شهر تهران به فعالیت خود ادامه دهد. به همین خاطر اگر تصمیم به تغییر محل هیئت فوتبال استان تهران بگیریم، قطعا مکانی در خورشان و جایگاه هیئت فوتبال پایتخت را در ورزشگاه شیرودی انتخاب خواهیم کرد.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران که از روز گذشته رسما فعالیت های خود را در این هیئت آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: با کمک‌های آقای علی آبادی و کفاشیان در نظر داریم تا در ورزشگاه تختی شهر تهران نیز یک ساختمان احداث کنیم. هدف ما از احداث این ساختمان جلوگیری از پراکندگی هیئت فوتبال استان تهران و یکپارچگی فعالیت‌های این هیئت است.
شیرازی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف هیئت فوتبال استان تهران بهره گیری از توان نیروهای جوان است، در خصوص برنامه های دیگر این هیئت در آینده گفت: یکی از برنامه ها برگزاری مسابقات فوتبال در استان تهران با گرمای رقابتی است که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ بر این هیئت حاکم بود. در همین راستا در نظر داریم طی مناسبت های ملی مانند دهه فجر تورنمنت هایی با حضور تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد