فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حقیقی به بازی پرسپولیس مقابل پیکان می رسد.

دروازه‌بان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران می تواند مقابل پیکان قزوین به میدان برود.
علیرضا حقیقی امروز با دستور کادر فنی در آکادمی ملی المپیک تمرین کرد و مورد آزمایش قرار گرفت.
وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه کمتر احساس درد می‌کنم و شرایط نسبتا خوبی دارم. امروز تمرین سبکی انجام دادم و تحت آزمایش نیز قرار گرفتم و مشخص شد که می تواند مقابل پیکان بازی کنم.
وی افزود: سعی می کنم تا روز شنبه خود را به شرایط ایده آل نزدیک کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد