فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آرش برهانی: آرزویم قهرمانی در لیگ برتر است.

آرش برهانی: آرزویم قهرمانی در لیگ برتر است.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا آرزویم است.
آرش برهانی درباره‌ی آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشبختانه شرایط استقلال بعد از سه، چهار بردی که به صورت متوالی بدست آوردیم بسیار خوب شده است. البته متاسفانه تساوی در انزلی کمی در این روند اخلال ایجاد کرد. با این حال بازیکنان استقلال بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شدند و از لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار خوب کار کردند. اما، نتوانستیم نتیجه بگیریم. امیدواریم که به مرور شرایط استقلال هرچه بهتر شود و بتوانیم روز جمعه مقابل فولاد خوزستان نتیجه‌ی خوبی را بدست آوریم.
وی درباره‌ی شرایط خود نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا برای استقلال مفید باشم.
برهانی درباره‌ی بازی با فولاد خوزستان گفت: در هر صورت هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد اما، با توجه به انگیزه‌ی بازیکنان بسیار امیدواریم که بتوانیم فولاد را شکست دهیم.
برهانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود و اینکه هدف نهایی شما در ادامه‌ی لیگ چیست؟ نیز گفت: در هر صورت ما امید بسیاری داریم که سه بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با این پیروزی‌ها می‌توانیم قهرمان نیم فصل شویم. اما، واقعیت این است که قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و مهم کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است. در هر صورت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سه بازی آینده هر ۹ امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم قهرمان نیم فصل شویم اما، تنها قهرمانی در کل لیگ برتر است که برای ما اهمیت دارد.
برهانی درباره‌ی احتمال جذب مهاجمان جدید برزیلی برای استقلال گفت: ما در حال حاضر شش مهاجم داریم که با نظر کادرفنی جذب شده‌اند و همه جزء بهترین‌های فوتبال ایران هستند؛ اما، در هر صورت صلاحدید کادرفنی این بوده که یک مهاجم جدید جذب شود. در هر صورت اگر این بازیکن از نظر فنی و تکنیکی بهتر از مهاجمان فعلی استقلال باشد، ما از این موضوع بسیار خوشحال خواهیم شد و از آن استقبال هم می‌کنیم. هر چند که بیشتر بازیکنان خوب اکنون به دلیل آغاز لیگ‌های مختلف جذب باشگاه‌ها شده‌اند اما، در هر صورت هر بازیکنی که بتواند برای استقلال مفید باشد، باید جذب شود.
آرش برهانی درباره‌ی تلاشش برای راه یافتن به تیم ملی فوتبال نیز گفت: من تمام تلاش خود را تاکنون انجام داده‌ام و تلاش کرد‌ه‌ام تا به عنوان یک سرباز پیراهن تیم ملی ایران را بپوشم. با این حال ناامید نیستم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم به امید خدا در دوره‌های آینده به تیم ملی راه پیدا کنم.
برهانی درباره‌ی بازی ایران و امارات نیز گفت: بی‌تردید بازی دشواری است البته به همان اندازه می‌تواند برای ایران آسان هم باشد. چرا که از یک طرف امارات در خطر حذف قرار دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و از سوی دیگر همین خطر حذف شدن استرس آنها را برای این بازی افزایش می‌دهد و من امیدوارم به امید خدا با یک بازی خوب تیم ایران هر سه امتیاز این بازی را بدست آورد.
آرش برهانی درباره‌ی عملکرد خوبش در این فصل نسبت به فصل گذشته نیز گفت: در هر صورت من فصل گذشته نیز بازیکن گل نزنی نبودم و توانستم گل‌هایی را برای استقلال به ثمر برسانم اما، تصور می‌کنم در این فصل از فرصت‌هایم بهتر استفاده کردم و شانس بیشتر با من یار بوده است و همچنین تمرین‌های کادرفنی و همچنین صحبت‌هایی که با من انجام داده‌اند به علاوه تلاش تمامی بازیکنان در موفقیت من برای این فصل تاثیر گذار بوده است.
برهانی درباره‌ی اینکه می‌تواند آقای گل لیگ برتر شود نیز گفت: امیدوارم بتوانم با گلزنی برای استقلال به این نتیجه برسم اما، هدف اصلی من و تمامی بازیکنان استقلال موفقیت تیم است و اینکه بتوانیم قهرمان لیگ شویم.
برهانی درباره‌ی برخی مسایل حاشیه‌ای در اطراف تیم استقلال مبنی بر اختلافات داخلی این تیم گفت: این مسایل واقعیت ندارد و تنها از سوی برخی مطبوعات برای ایجاد حاشیه در درون استقلال عنوان می‌شود. ما یک تیم یکدست و خوب داریم که همه در آن به فکر موفقیت و پیشرفت استقلال هستند و در نهایت هدف تمامی مجموعه‌ی استقلال رسیدن این تیم به قهرمانی است.
آرش برهانی درباره‌ی کار کردن با امیر قلعه‌نویی نیز گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و به خصوصیات تیم به طور کامل واقف است و تصور می‌کنم در این فصل همراه با امیر قلعه‌نویی استقلال نتایج بسیار خوبی کسب کند.
برهانی درباره‌ی احتمال حضورش در لیگ‌های اروپایی نیز گفت: در درجه‌ی اول سعی و تلاش من این است که در استقلال یک جایگاه خوب پیدا کنم و سپس بتوانم به تیم ملی برسم. یکی از هدف‌های آینده‌ی من می‌تواند حضور در لیگ‌های اروپایی باشد اما، در درجه‌ی اول هدفم قهرمانی با استقلال است.
آرش برهانی با اشاره به رفع شدن مشکلات مالی استقلال، گفت: خوشبختانه استقلال هیچ مشکل مالی ندارد و تاکنون تمامی وعده‌هایی که به ما داده شده، عملی شده است. با این حال برخی اتفاقات که در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد ممکن است برای استقلال نیز پیش بیاید که این مسایل درون خانوادگی است و نباید آن را جای دیگری مطرح کرد.
برهانی درباره‌ی تاثیر مدیریت جدید استقلال در موفقیت‌های این تیم نیز گفت: خوشبختانه واعظی آشتیانی مدیر کاربلدی است که با حضور وی شرایط بسیار خوب شده است و بی‌تردید این مسایل نیز در پیشرفت استقلال تاثیرگذار بوده است.
برهانی درباره‌ی تلاش استقلال در سه جبهه‌ی مختلف نیز گفت: ما امیدواریم بتوانیم هم در لیگ برتر هم در جام حذفی و هم در آسیا موفق شویم و علاوه بر کسب قهرمانی لیگ برتر در آسیا نیز برای ایران افتخار بیافرینیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد