فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت واحدی: اعتراضی به رای کمیته انظباطی ندارم.

نیکبخت واحدی: اعتراضی به رای کمیته انظباطی ندارم.

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: اعتراضی به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ندارم.
وی سه شنبه شب پس از پایان نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: دلایلم برای نرسیدن به پرواز تیم ملی فوتبال ایران کاملا موجه است، سهوا نتوانستم تیم ملی را در سفر به قطر همراهی کنم نیکبخت با ابراز خرسندی از اینکه می‌تواند تیم پرسپولیس را در رقابت‌های باشگاهی همراهی کند، اظهار داشت : امیدوارم با نظر مساعد سرمربی تیم ملی، بار دیگر به اردوهای این تیم باز گردم.
این بازیکن ادامه داد: با انگیزه فراوانی تمرینات خود را در پرسپولیس ادامه خواهم داد تا با درخشش در این تیم نظر مساعد سرمربی تیم ملی را جلب کنم.
رییس کمیته انضباطی نیز با بیان اینکه هنوز پرونده باشگاهی نیکبخت باز است، تصریح کرد: مشکلی در این خصوص متوجه این بازیکن نیست به طوریکه وی می تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.
مجتبی شریفی گفت: تنها در صورتی که سرمربی تیم ملی بخواهد رای نیکبخت مشمول تخفیف قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه نیکبخت هم اکنون ‪ ۱۲۰‬امتیاز منفی را کسب کرده است، افزود: اگر این بازیکن ‪ ۳۰‬نمره منفی دیگر را کسب کند باید در لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران بازی کند.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دادن امتیازات منفی به بازیکنان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این امر باعث می‌شود تا بازیکنان با احتیاط در داخل و خارج از زمین رفتار کنند.
وی با بیان اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیچ وجه توصیه پذیر نیست، گفت : رییس فدراسیون فوتبال اصرار بر محرومیت واحدی نیکبخت از تیم پرسپولیس را داشت اما این کمیته بدون در نظر گرفتن تمامی توصیه ها، رای خود را اعلام کرد.
سرپرست تیم پرسپولیس با انتقاد از جرائم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود : نیکبخت مستحقق دریافت امتیاز منفی و جرایم نقدی نبود.
محمود خوردبین اظهار داشت: باید شرایط فراهم می‌شد تا واحدی نیکبخت بتواند به تیم ملی باز گردد اما به نظر می‌رسد برخی خصومت‌های شخصی مانع از تحقق این امر شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز /سه شنبه / نیکبخت را به پرداخت ‪ ۱۰۰‬میلیون ریال جریمه نقدی ، دوسال محرومیت از تیم ملی فوتبال ایران، استرداد تمامی جوایز تیم ملی و توبیخ کتبی محکوم کرد.
این کمیته جرایم فوق را به دلیل سهل انگاری واحدی نیکبخت پیش از سفر تیم ملی فوتبال ایران به قطر درنظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد