فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قهرمانی: بابت قضاوتم عذرخواهی کردم.

قهرمانی: بابت قضاوتم عذرخواهی کردم.

داور دیدار دو تیم مس کرمان و راه‌آهن گفت: در ابتدای جلسه کمیته انضباطی بابت اشتباهی که در داوری‌ام رخ داده بود عذرخواهی کردم.
محسن قهرمانی پس از جلسه کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران گفت: بابت اشتباهی که در نحوه قضاوتم در دیدار مس کرمان و راه‌آهن انجام دادم، عذرخواهی کردم، در هر حال در داوری اشتباه پیش می‌آید و امیدوارم روزی برسد که داوران کمترین اشتباه را داشته باشند.
قهرمانی در خصوص مصاحبه‌های مسعود عنایت علیه خود در رابطه با این دیدار گفت: من عضوی از خانواده داوری هستم و مسعود عنایت نیز مسئول این خانواده است، بنابر این اگر عملکردم ضعیف یا قوی است به کمیته داوران مربوط می‌شود.
قهرمانی در مورد حذف نامش از فهرست داوران بین‌المللی گفت: در ۲۷ سالگی در فهرست داوران بین‌المللی قرار داشتم و یکی از ۴ داور برتر بودم، اما به دلیل مصدومیت از فهرست کنار رفتم.
وی درمورد اینکه چه تدبیری باید اندیشیده شود تا دیگر شاهد شکایت داوران از اهالی فوتبال نباشیم گفت: امیدوارم چنین حوادثی دیگر رخ ندهد و اهالی فوتبال با هم تعاملی مثبت داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد