فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حسین هدایتی: قطبی می‌ماند و تیم را قهرمان می‌کند

حسین هدایتی: قطبی می‌ماند و تیم را قهرمان می‌کند!
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران درحالی روز سه‌شنبه بر کناره‌گیری "افشین قطبی" از پرسپولیس تاکید کرد که سرمربی پرسپولیس همان روز متن استعفایش را به مسولان باشگاه تحویل داده بود.
حسین هدایتی درباره‌ی مذاکره با برخی مربیان و هم‌چنین احتمال جدایی افشین قطبی از این تیم گفت: ‌به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد، هیات مدیره به شدت از افشین قطبی حمایت می‌کند و بحث‌هایی که درباره‌ی مذاکره با لوکابوناچیچ یا مربیان دیگر مطرح می‌شود به هیچ عنوان واقعیت ندارد. افشین قطبی سرمربی پرسپولیس خواهد ماند و ما تردید نداریم که او می‌تواند تیم را قهرمان کند.
وی هم‌چنین درباره خصوصی شدن پرسپولیس گفت: درباره‌ی خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس اطلاعی ندارم اما، یکی از متقاضیان خرید باشگاه هستم.
هدایتی ادامه داد: ‌این مساله‌ای است که باید مسوولان امر،‌ سازمان تربیت بدنی و سازمان خصوصی سازی درباره‌ی آن نظر دهند اما بی‌تردید من یکی از متقاضیان خرید باشگاه در بحث خصوصی شدن آن هستم.
هدایتی درباره‌ی وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در سه رویداد لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانان آسیا نیز گفت: اطمینان داریم که پرسپولیس روند خوبی را پیدا می‌کند و گام‌ به گام بهتر می‌شود. بی‌تردید یکی از اهداف ما موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی است اما آنچه که به عنوان هدف اصلی پرسپولیس در این فصل ترسیم شده است قهرمانی در آسیاست.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران درباره‌ی جذب بازیکنان جدید در این تیم برای لیگ برتر و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا گفت: رحمان رضایی به احتمال زیاد قراردادش را با تیم ثبت می‌کند ضمن آن که در تلاش هستیم که تا الونگ‌الونگ نیز باردیگر به ترکیب پرسپولیس نیز بازگردد. البته بحث جذب دو سه بازیکن دیگر نیز وجود دارد که در این زمینه در حال رایزنی با مسوولان فدراسیون فوتبال هستیم و اگر بتوانیم راه حلی پیدا کنیم این کار را انجام خواهیم داد.
هدایتی درباره‌ی بحران دروازه‌بان در تیم پرسپولیس گفت: مشکلی وجود ندارد چرا که واعظی آماده شده است ضمن ‌آن که الیاسی دروازه‌بان سوم پرسپولیس نیز بازیکن جوان و خوبی است و بی‌تردید اگر در درون دروازه‌ی پرسپولیس بایستد این فرصت را از دست نخواهد داد. البته به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید نیز خواهیم بود که ما در این زمینه نیز در حال رایزنی هستیم.
هدایتی درباره‌ی وضعیت باشگاه استیل آذین نیز گفت:‌ مالک این باشگاه هستم و تلاش می‌کنیم تا این تیم نیز بتواند در این فصل در لیگ یک موفق شده و به لیگ برتر راه پیدا کند ضمن ‌آن که بحث رفتن استیل آذین به کاشان منتفی شد و این تیم در تهران می‌ماند.
وی درباره‌ی رقم دقیق قرارداد رحمان رضایی گفت: برخلاف برخی صحبت‌ها درباره‌ی قرارداد یک‌سال ‌و نیمه با این بازیکن، ما با رحمان رضایی برای شش ماه یعنی تا پایان فصل قرارداد بستیم و مبلغ قرارداد او به صورت کاملا شفاف ۲۰۰ میلیون تومان است.
هدایتی درباره‌ی حرکت باشگاه پرسپولیس تهران به سمت درآمدزایی و تشکیل کارگروه اقتصادی در این باشگاه نیز گفت:‌ ابتدا باید مشخص شود بحث درآمد‌زایی و خودکفایی یک باشگاه در فوتبال ایران چه جایگاهی دارد چرا که این بحث مستلزم حل شدن مسائلی چون حق پخش تلویزیونی، کپی‌رایت و در اختیار داشتن ورزشگاه است. ما علاقه‌ی بسیاری دا ریم تا بتوانیم از طریق کسب درآمد از بلیت فروشی، آگهی‌ها و سایر راهکارهایی که در فوتبال حرفه‌یی جهان برای درآمدزایی یک باشگاه وجود دارد و همین‌طور بحث اسپانسر برای تیم کسب درآمد کنیم.
اما با توجه به قوانین این اقدامات نیاز به شرایط و ضوابطی دارد که باید در چارچوب قوانین اصلاح شود تا بتوانیم به طور اصولی بحث‌های اقتصادی و درآمدزایی را در تیم‌ها آغاز کنیم.
هدایتی درباره‌ی حامی مالی باشگاه پرسپولیس نیز گفت:‌ تا پایان لیگ برتر ماری براون حامی مالی پرسپولیس خواهد ماند اما در لیگ قهرمانان آسیا احتمال دارد با اسپانسری جدید قرارداد ببندیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد