فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاج رضایی: روزهای سختی در انتظار سرخ پوشان است!

حاج رضایی: روزهای سختی در انتظار سرخ پوشان است!

کارشناس فوتبال ایران گفت: برغم تکذیب های پی درپی باشگاه پرسپولیس از وجود اختلاف در این تیم، با استعفای قطبی مشکلات پنهان این تیم دیده شد.
امیر حاج رضایی گفت: باید دید که به چه میزان فشار روی قطبی بود که هنوز نیم فصل تمام نشده به این شکل تصمیم به استعفا گرفت و پس از آن سریعا ایران را ترک کرد و مطمئنا واقعیت های ناآشکاری در پرسپولیس بوده که سبب رقم زدن این اتفاق شده است.
وی افزود: البته این اتفاق در تمامی باشگاه ها یک امر طبیعی است ولی به هیچ وجه برای هواداران یک باشگاه که به قول های سرمربی تیم محبوب خود اعتماد داشتند چندان خوش آیند نخواهد بود.
کارشناس فوتبال کشور با تاکید براینکه مطمئنا روز های سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود، گفت: در مقطعی که لوکا سپاهان را ترک کرد ضربه بزرگی به این تیم خورد که هنوز اثراتش قابل ملاحظه است و باید منتظر ماند و دید کار پرسپولیس به کجا می رسد.
وی اضافه کرد:در حالی که بسیاری از کارشناسان این اتفاقات در فوتبال حرفه ای را مهم نمی دانند ولیکن معتقدم که اخلاق در فوتبال حرفه ای باید وجود داشته باشد.
حاج رضایی در خصوص اینکه باید منتظر عملکرد پیروانی بود ، افزود: پیروانی مربی جوان و خوبی است که هنوز صحبت در خصوص وی زود است و باید منتظر بمانیم وشاهد نتایج پرسپولیس در هفته های آتی باشیم.
وی تاکید کرد:پرسپولیس شرایط دشواری را در لیگ دارد که اصلا این وضعیت به صلاح فوتبال ملی ما نخواهد بود.
کارشناس فوتبال کشور در خصوص دیدار پرسپولیس با پیکان خاطرنشان ساخت: اگر مربیان پرسپولیس بتوانند در این برهه زمانی کم تا بازی با پیکان تیم را از لحاظ روحی و روانی ترمیم کنند بدون شک بازی قدرتمندی را با پیکان شاهد خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد