فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: وظیفه ام سنگین تر شده است

پیروانی: وظیفه ام سنگین تر شده است.

سرمربی جدید تیم پرسپولیس با ابراز ناراحتی از جدایی قطبی گفت: قطبی را دوست داشتم و از جدایی او بسیار متاسف شدم.
افشین پیروانی صبح امروز بعد از تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: قطبی به ما بدی نکرده است و او در تمام این روز ها با تمام وجود در خدمت تیم بوده و به تعهداش نسبت به باشگاه و هواداران عمل کرد.
وی در خصوص انتخاب وی به عنوان سرمربی موقت این تیم اظهار داشت: از این پس وظایفم بسیار سنگین شد و تنها چیزی که ذهنم را در حال حاضر مشغول کرده است موفقیت تیم پیروزی و خوشحالی هواداران می باشد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تغیرات در کادر فنی تیم پرسپولیس گفت: مسلما در این ۴۸ ساعت نمی توان هیچ تغییری در کادر فنی ایجاد کرد اما با گذشت این زمان صد در صد تغییراتی صورت خواهد گرفت اما در حال حاضر با کماسی و عابدزاده به کارمان ادامه می دهیم.
سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: قطبی برای من مانند یک دوست بود و از این پس هر پیروزی کسب شود برای اوست و هر شکستی مسئولیتش با من است.
پیروانی در خصوص دیدار حساس این هفته تیم پرسپولیس مقابل پیکان افزود: خوشحالم که در این هفته با یک تیم بزرگ چون پیکان بازی داریم و بدون شک هواداران در این دیدار نهایت قدرت ما را خواهند دید چرا که فقط به پیروزی در این بازی می اندیشیم.
وی با تاکید بر اینکه هنوز دورازه بان پرسپولیس در بازی با پیکان مشخص نیست اظهار داشت: ما سه دروازه بان داریم ولی هنوز مشخص نیست که کدام یک در این بازی حساس در دوازه قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد