فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

۲ بند قرارداد قطبی را بازمی گرداند

2 بند قرارداد قطبی را بازمی گرداند !

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با توجه به ۲ بند از قرارداد خود ، بایستی با مسئولان پرسپولیس بار دیگر مذاکره خود را آغاز کند.
افشین قطبی – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی شب گذشته تهران را به مقصد امارات ترک کرده است که بر اساس اخبار دریافتی ، به ۲ دلیل این مربی بایستی ضرر و زیان مربوط به قطع همکاری را پرداخت نماید. در غیر این صورت قطبی ملزم است بار دیگر برای ادامه همکاری با پرسپولیس به تهران بازگردد.
در یکی از بندهای این قرارداد به نحوه فسخ آن اشاره شده است. در این قسمت تاکید شده که در صورت فسخ قرارداد ، سرمربی این تیم بایستی مراتب را دو هفته قبل از ترک باشگاه ( ۱۴ روز ) به مدیرعامل اعلام و بعد از این مهلت ، تمرینات تیم را ترک کند.
در دیگر قسمت این قرارداد نیز پرداخت های باشگاه به سرمربی تیم مشخص شده است. بر این اساس ، هم اکنون با تائید مسئولان پرسپولیس ، قطبی در حدود ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد سال نخست خود را دریافت کرده است . این در حالی است که بر اساس توافق قرار بود تا این تاریخ ، رقمی کمتر از این مقدار پرداخت شود.
قطبی بعد از دریافت ۷۰ درصد قرارداد ، متعهد شده بود که تا پایان فصل در این تیم باقی بماند و در آن زمان اگر خواست مراحل فسخ قرارداد را طی کند. این در حالی است که افشین قطبی به این تعهد خود نیز عمل نکرده و حالا می بایست برای رایزنی با مدیران پرسپولیس ، با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد