فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اماراتی ها عمق دفاع ایران را نشانه رفته اند.

اماراتی ها عمق دفاع ایران را نشانه رفته اند.
ساعت ۱۹:۴۵ امروز  ایران - امارات

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی امشب سومین دیدار خود را در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل امارات برگزار خواهد کرد که حریف با انگیزه هایی متفاوت گام در این میدان خواهد گذاشت تا در نبرد "مرگ و زندگی" امیدهایش برای صعود زنده بماند.
برای تیم فوتبال امارات که سه دیدار قبلی را بدون امتیاز پشت سر گذاشته دیدار با ایران شرایط کاملا متفاوتی دارد و این تیم برای پیروزی انگیزه های قوی و غیرقابل انکاری دارد. این شرایط می طلبد تا تیم ملی با هوشیاری و تدبیر ویژه گام در این میدان سخت بگذارد.
از اردوی تیم ملی فوتبال امارات خبر می رسد ، دست اندرکاران ورزش ، فدراسیون فوتبال و برخی چهره های سیاسی این کشور با بسیج تمامی امکانات خود و وعده پاداش های میلیاردی به بازیکنان امارات تلاش دارند تا با هر ترفندی در این دیدار پیروز شوند.
ظرف روزهای گذشته مطبوعات و رسانه های امارات با چاپ عکس شادی بازیکنان امارات و پخش تصاویرقهرمانی تیم فوتبال جوانان این کشور در آسیا بدنبال برانگیختن احساسات ملی برای جذب هواداران بیشتر بوده اند و از جوانان و تماشاگران این تیم خواسته اند تا با پرکردن ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آل مکتوم به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورشان بپردازند و بازیکنان اماراتی را در این مسابقه سخت و سرنوشت ساز حمایت کنند.
از سوی دیگر بازیکنان تیم ملی امارات که زنده ماندن امیدهایشان برای صعود به جام جهانی به دیدار امشب با ایران گره خورده است، برای پیروزی در این مسابقه حساس انگیزه های زیادی دارند و خوب می دانند اگر درچهارمین مسابقه مقدماتی نیز نتوانند به پیروزی دست یابند، جایگاه خود را در تیم ملی امارات از دست خواهند داد و بازیکنان تیم جوانان امارات پس از قهرمانی درمسابقات قهرمانی آسیا درعربستان، جایگزینانی شایسته برای بازیکنان با تجربه و نسل قدیم فوتبال این کشورخواهند بود.
خطر حذف ازمسابقات مقدماتی جام جهانی بازیکنان امارات را با نوعی برانگیختگی احساسی همراه کرده تا این تیم با پوشش ضعف های خود در سه دیدارگذشته با آمادگی کامل و انگیزه هایی متفاوت در دیدار امشب حاضر شود. اماراتی ها که برخلاف دیدارهای گذشته حالا بازیکنانشان درکوران بازیهای لیگ از آمادگی بیشتری برخوردارند، امیدوارند تا در شرایط بهتری با تیم پرمهره ایران روبرو شوند.
"آریگو ساکی"مربی کهنه کارایتالیایی که به تازگی به عنوان مشاور در تیم ملی امارات مشغول شده است برای این نبرد حیاتی تمامی ترفندهای حرفه ای خود را بکارخواهد گرفت .
او که به همراه جمعی از آنالیزورها و تئوریسن های ایتالیایی به امارات آمده با تحلیل سه مسابقه ایران مقابل عربستان، کره شمالی و دیدار دوستانه با قطر برای پیروزی در دیدار امشب، عمق خط دفاعی ایران را هدف گرفته است جایی که سید جلال حسینی و پیروز قربانی در غیاب هادی عقیلی و محسن بنگر مصدوم یک ترکیب جدید به شمارمی روند که هنوزهماهنگی کامل را ندارند و نمی توان به استحکام عمق دفاع تیم ملی اعتماد کرد.
این درحالی است که کادر فنی تیم ملی فوتبال امارات در روزهای گذشته تمرینات ویژه ای را روی ضد حملات و حرکات سرعتی "اسماعیل حمادی" و"اسماعیل مطر" برنامه ریزی کرده اند و به نظرمی رسد قصد دارند از ناهماهنگی مرکزخط دفاع تیم ملی برای رسیدن به دروازه ایران استفاده کند.
با این شرایط انتظار می رود امارات در ۲۰ دقیقه ابتدایی با بازیسازی درپشت محوطه جریمه ایران و پاسهای کوتاه وتک ضرب تیم کشورمان را تحت فشارحملات خود قرار دهد و حفظ دروازه تا سپری شدن این دقایق می تواند به مرور تیم ملی را از زیر فشارخارج و بر بازی مسلط کند. نقش بازیکنان خط میانی نظیرکریم باقری و جواد نکونام در این دقایق بسیاربا اهمیت است و این دو می توانند با نزدیک شدن به خط دفاعی و تمرکز بیشتر، حملات حریف را خنثی کنند.
این اطلاعات می طلبد تا کادرفنی تیم ملی با هوشیاری و تیزهوشی گام در این میدان سخت بگذارد و بداند که سپری شدن دقایق ابتدایی بازی که قطعا با بازی هجومی تیم میزبان همراه خواهد بود ، می تواند به مرور آرامش روانی حریف را برهم بزند و حریف را عصبی و از شرایط عادی دور کند و این شرایط برای ضربه زدن و غافلگیر کردن حریف ایده آل است.
بازیکنان باتجربه و لژیونرتیم ملی که دراین دیدار برگ برنده ایران خواهند بود، باید ابتدا سرعت و بازی هجومی تیم امارات را خنثی کنند و با از کار انداختن مهره های کلیدی این تیم بویژه درخط میانی و حمله به فکر اجرای برنامه های تاکتیکی برای رسیدن به دروازه امارات باشند.
امارات که به گواه تاریخ هرگز حریف جدی برای ایران نبوده و در۹ بازی از ۱۲ مسابقه گذشته همواره مغلوب فوتبال ایران شده است در این دیدار به دنبال اتفاقات و حوادث غیرطبیعی است تا شاید از حریفی بزرگ به نام ایران امتیازبگیرد ، انتظاری که به نظر نمی رسد مردان غیرتمند فوتبال ایران که پیروزی در این مسابقه نیمی از راه صعودشان به جام جهانی قطعی می کند ، اجازه وقوع آن را بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد