فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جلالی: این پیروزی را به کارگران کوره‌های داغ کارخانه فولاد تقدیم

جلالی: این پیروزی را به کارگران کوره‌های داغ کارخانه فولاد تقدیم می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیروزی مقابل استقلال تهران را به کارگران کوره های داغ کارخانه فولاد خوزستان تقدیم می کنم.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: تیم فولاد شایسته برتری بود. در دقایقی از بازی فضا را به تیم حریف دادیم؛ اما در اکثر دقایق تیم برتر بودیم.
وی افزود: در دقایقی حریف را وادار کردیم مطابق میل ما بازی کند. این پیروزی را به کارگران کوره‌های داغ کارخانه فولاد تقدیم می‌کنم.
سرمربی فولاد ادامه داد: از داور توقع داریم وقتی در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم نهایت انصاف را رعایت کند. اگر قرار باشد از کنار زمین فشار وارد شود ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد و قضاوت عادلانه ای نداشته باشد.
جلالی با بیان اینکه امروز یدا... جهانبازی از بیرون زمین تحت فشار قرار گرفت، افزود: در هر صورت ما تحلیل قوی از این بازی داشتیم و اطلاعاتی که به بازیکنان داده بودیم توانست به آنها کمک کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد