فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

/جام حذفی فوتبال ایران/

پیروزی سخت شاگردان پیروانی برابر تیمی گمنام / پرسپولیس به سپاهان رسید.  

تیم‌های فوتبال راه‌آهن، تراکتورسازی و استقلال اهواز حریفان‌شان را در رقابت‌های جام حذفی شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال جام حذفی عصر روز یک‌شنبه، پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که طی آن تیم پیکان قزوین با یک گل از میهمان خود تراکتورسازی تبریز شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. کارلوس آلبرتو تک‌گل تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند؛ در این بازی پرحاشیه که هفت دقیقه وقت اضافه را در پی داشت دو مربی تیم تراکتورسازی اخراج شدند.

هم‌چنین تیم راه آهن توانست با نتیجه‌ی سه بر یک میزبان خود پتروشیمی تبریز را شکست دهد. رضا نورمحمدی (35)، حسین میرابی (73) و سهراب انتظاری (80) گل‌های تیم راه‌آهن را به ثمر رساندند، تک گل تیم پتروشیمی را احمد تقی‌پور در دقیقه‌ی 63 به ثمر رساند.

داور این بازی دو صحنه‌ی مشکوک به پنالتی را برای تیم راه‌آهن نگرفت که موجب اعتراضات هواداران این تیم شده بود.

در ادامه‌ی این مسابقات تیم استقلال اهواز نیز توانست در ورزشگاه تختی اهواز نفت تهران را با یک گل شکست دهد. احمد بوعذار نایب قهرمان دوی 400 متر آسیا و قهرمان ایران در دقیقه‌ی 57 تک گل تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند.

در همین چارچوب دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و فولاد خوزستان که تا دقایق پایانی با تک گل بهروز شفاهی در دقیقه‌ی 57 به سود تیم شهرداری دنبال می‌شد، با گل دقیقه‌ی 97 سهراب بختیاری‌زاده از تیم فولاد به وقت‌های اضافه رفت.

همچنین دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و پاس همدان نیز به دلیل بارندگی شدید در ورزشگاه شهر یاسوج به دستور داور مسابقه لغو شد.

پرسپولیس تهران نیز موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک صنایع طلایی سمنان را شکست داده و حریف تیم سپاهان در مرحله‌ی بعدی این رقابت‌ها شود.

   برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

   آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد