فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بیک زاده: قلعه‌نویی از من تعریف می‌کرد اما بازی‌ام نمی‌داد.

بیک زاده: قلعه‌نویی از من تعریف می‌کرد اما بازی‌ام نمی‌داد. 

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیر قلعه نویی از من تعریف می کرد اما مرا بازی نمی داد.

هاشم بیک زاده درباره تصمیم خود مبنی بر جدایی از استقلال اظهار داشت: دیگر نمی توانم در استقلال بمانم. شرایط بازی در این تیم را ندارم. از روحیه خوبی برخوردارم اما می خواهم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم.
وی افزود: در استقلال شرایطی حاکم است که به درد بازیکنانی مثل من نمی خورد. بازیکنی هستم که باید سرم را پایین بیندازم و کار کنم و تحمل بعضی رفتارها را ندارم.
این بازیکن ادامه داد: من همان هاشم بیک زاده مقاومت هستم. نه شوت زدن و نه دریبل زدن را فراموش کرده ام. اما هر گاه برای استقلال به میدان رفتم احساس سنگینی داشتم.
بیک زاده تصریح کرد: از رقابت نمی ترسم.اگر بحث ترس بود هرگز به استقلال نمی آمدم. در این تیم دلیل نیمکت نشینی هایم را نفهمیدم. چطور می تواند دلیل کنار گذاشتن من فنی باشد در حالی که همیشه قلعه نویی از توانایی های من تعریف می کرد؟
بازیکن سابق مقاومت اضافه کرد: تمام این اتفاقات را به حساب تقدیر می گذارم. شاید اگر برای این تیم بازی می کردم مصدومیت می شدم و یا اتفاقات دیگر رخ می داد. بازیکنی بودم که تا قبل از حضورم در این تیم در تیم ملی جای داشتم اما یکباره ورق برگشت.
بیک زاده در پاسخ به این سئوال که چه میزان خود را در این وضعیت مقصر می داند گفت: به توانایی های خودم اطمینان دارم. با وجودی که بازی های زیادی برای این تیم انجام ندادم اما باز تیم های مختلفی هستند که دنبالم هستند. نمی خواهم در استقلال فقط تعریف بشنوم اما از بازی دادن خبری نباشد. من بازیکن نیمکت نشین نیستم. شاید سرمربی تصمیم درستی گرفته باشد اما من می خواهم شرایط بازی کردن داشته باشم.
بیک زاده در این باره که در حال حاضر استقلال در حال نتیجه گرفتن است و قلعه نویی حق دارد به ترکیب برنده دست نزند اظهار داشت: زمانی هم که من بازی می کردم تیم می برد اما باز به ترکیب تیم دست زد. پس چرا آن زمان این را نمی گفتند؟ با وجود انتقاداتی که از من می شود معتقدم حتی از قبل بهتر هم شده ام. این مشکل استقلال بوده که نتوانسته از من استفاده کند.
این بازیکن در جواب به این پرسش که مذاکراتش با راه آهن در چه مرحله ای است گفت: منتظر استعلام سازمان لیگ هستم . اگر فهرست راه آهن جا داشت با این تیم قرار داد ببندم. اگر نشد از تیم های دیگر پیشنهاد دارم که آنها را مورد بررسی قرار می دهم.  

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد