فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروزدوشنبه ۲۵آذر

 مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز  

مهمترین عناوین مطبوعات امروز دوشنبه ۲۵ /۰۹/۸۷ به شرح زیر است:

*۹۰
تیم ملی با اس – ام – اس به عمان رفت
کوشکی: فشار مطبوعات استقلال را صدرنشین کرد!
دایی همه را به توپ بست
عابدزاده دروازهبان منتخب سرخابی ها
قطبی ۱۸۰هزار دلار پرسپولیس را برمی گرداند
*روز ورزش
عملکرد انیستیتو صفر می باشد،نمره فدراسیون کشتی زیر صفر است!
تیم ملی کشتی آزاد فدای بی تدبیری فدراسیون شد
آیا دگردیسی در فدراسیون کشتی واقعی است؟
یزدانی خرم: کشتی فرنگی ما یک گام جلو تر از کشتی آزاد است
سخنگوی کمیته بررسی : در خصوص کشتی اظهار نظر جداگانه نخواهیم داشت!!
*پیروزی
منصوری : میخواهند رابطه ام را با پیروانی خراب کنند
بادامکی : با این گل انگیزه ام دو برابر شد
مصطفوی : هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند
رحمان رضایی : هم در پرسپولیس انگیزه دارم ، هم برای تیم ملی
هدایتی : تا به حال ۳ میلیارد دلار به پرسپولیس کمک کرده ام
توره : به پرسپولیس فکر می کنم ، نه پیشنهاد قطری ها
*هدف
لژ خانودادگی روی نیمکت پرسپولیس
افشین کاکو امیر را می خواهد
توره : یا من آقای گل می شوم یا نیکبخت یا کریمی!
برهانی: محال است بگذارم توره و دیگران آقابی گل شوند
پروین: اتوبان من و مایلی کهن دو طرفه است
*جهان فوتبال
فرار دو بازیکن سرخابی از پارتی شبانه!
طالب لو : خجالت کشیدم از داماش گل خوردم
بادامکی پشیمان شدم در پرسپولیس می مانم!
اردوی کیش پرسپولیس لغو شد
سپهر: نیمکت نشینیم را به تمام خبرنگاران تبریک می گویم!
*ابرار ورزشی
پروین: اتوبان رفاقت من با مایلی کهن دوطرفه است
دایی: منتظرم بازی دوم ایران در اسپانیا را هم قطعی کنند
باشگاه الاهلی از قطبی تقدیر نکرد
قلعه نویی و پیروانی مقابل یاوری
بادامکی : پیروانی باعث شد از جدایی صرف نظر کنم
*ایران ورزشی
دایی: لژیونرها را برای اردوی اسپانیا دعوت می کنم
آرش برهانی: کاری میکنم دایی من را فیکس بازی بدهد
عابدزاده ، کریمی ،مجیدی و اکبرپور در تیم منتخب سرخابی
شکایت خداد از پیام
پیروانی: ما خیلی از استقلال بهتریم. 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد