فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان: از مسئولان باسک غرامت می گیریم.

کفاشیان: از مسئولان باسک غرامت می گیریم.  

دنیای فوتبال:رئیس فدارسیون فوتبال ایران گفت: در صورت لغو دیدار دوستانه برابر منتخب باسک از آنها غرامت خواهیم گرفت.

علی کفاشیان درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردو در اسپانیا و انجام بازی دوستانه با منتخب باسک اظهار داشت: هیچ مشکلی برای سفر به اسپانیا و انجام دیدار دوستانه نداریم.
وی ادامه داد: از اختلاف مسئولان باسک و فدراسیون فوتبال اسپانیا مطلع هستم، اما قرارداد ما به مسئولان باسک به طور رسمی امضا شده و در صورت لغو این دیدار باید ضرر و زیان پرداخت شود.البته من اطلاع دقیقی از این مبلغ ندارم.
کفاشیان تاکید کرد: برای سفر به اسپانیا و انجام دیدار دوستانه با باسک حتی موافقت وزارت امور خارجه را کسب کرده‌ایم .از سوی فدارسیون فوتبال ایران نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی یادآور شد: طبق آخرین تماس‌ها، مسولان باسک خبر داده‌اند فدراسیون فوتبال اسپانیا با انجام این دیدار دوستانه موافقت کرده اما از آخرین تصمیمات آنها خبر نداریم . دبیر کل فدراسیون فوتبال پیگیر سفر تیم ملی به اسپانیا و انجام دیدارهای دوستانه است.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا اردوی تیم ملی در اسپانیا در غیاب لژیونرها برگزار می‌شود، گفت: به هر حال این اردو اهمیت زیادی برای فوتبال ما دارد. تیم ملی در غیاب لژیونرها به تجربه چنین اردوهایی نیاز دارد. فدراسیون تلاش می کند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرد.
کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی تیم امید تاکید کرد: قصد داریم تیم امید با یک سرمربی ایرانی به کارش ادامه دهد اما هنوز روی فرد خاصی به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم.
وی با اشاره به اظهارات افشارزاده مبنی بر لزوم ایرانی نبودن مربی تیم امید اظهار داشت: در این شرایط نمی‌توانیم سرمربی خارجی برای تیم امید انتخاب کنیم .در این وضعیت فعلا یک مربی داخلی معرفی می‌کنیم اما در ادامه اگر نیازی به مربی خارجی داشته باشیم با فرصت کافی می‌توانیم در این مورد نیز تصمیم‌گیری کنیم.
کفاشیان ادامه داد: مسئولان باشگاه ذوب آهن با حضور ابراهیم زاده در تیم ملی امید مخالفت کرده‌اند اما مقامات باشگاه مس کرمان با حضور مظلومی موافقت کرده‌اند و این موضوع برای ما شرایط خوبی را فراهم می‌کند.  

                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد