فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سپاهان - استقلال ؛ جذاب مثل همیشه/ پرسپولیس در کمین شکار قو

سپاهان - استقلال ؛ جذاب مثل همیشه/ پرسپولیس در کمین شکار قو
دنیای فوتبال:استقلال پس از هفته‌ها یکه تازی در لیگ برتر فردا مقابل سپاهانی می ایستد که تعطیلات را با هدف آماده سازی برای تقابل با صدرنشین لیگ پشت سر گذاشته است.

به اعتقاد بسیاری از اهالی فوتبال استقلال بهترین تیم باشگاهی حال حاضر ایران است. کسب ۳۷ امتیاز از ۱۹ بازی، صدرنشینی لیگ برتر، داشتن بهترین خط حمله لیگ با ۴۳ گل زده، کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر بصورت مشترک با صباباتری با ۲۰ گل خورده، بدست آوردن تفاضل گل ۲۳+، رسیدن به بیشترین پیروزی در جمع ۱۸ تیم لیگ برتری (۱۱ برد) از آبی پوشان تهرانی تیمی ممتاز ساخته است که با دستیابی به صدر جدول به تعطیلات نیم فصل رفت.
استقلال تعطیلات را با سفر به ترکیه و برگزاری دو بازی دوستانه در این کشور پشت سرگذاشت و با برنامه ریزی هدفمند خود را برای دیدارهای بزرگ هفته های پیش رو آماده کرد که اولین آن فردا در اصفهان برگزار می شود.
دیدار فردا را می توان یکی از مهمترین بازیهای استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر خواند. سپاهان که نیم فصل اول لیگ را در بدترین شرایط ممکن به اتمام رسانده است با جذب فرهاد کاظمی در نیم فصل دوم به جبران می اندیشد. جبران ناکامی های نیمه اول لیگ نیز تنها با برتری در دیدارهای بزرگ میسر می شود، بازی بزرگ هم جز رویارویی با تیم‌های مدعی قهرمانی نیست.
حضور کاظمی آنهم پیش از بازی مقابل استقلال برای سپاهانی‌ها یک عامل انگیزشی مثبت است. او که به عنوان مربی سپاهان در اکثر نبردها پیروز مصاف با آبی پوشان بوده است فردا در فولادشهر بازهم به پیروزی می اندیشد، چرا که ثبت نتیجه‌ای غیر از این آغاز فصل همکاری تازه کاظمی و سپاهان را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.
قوی سپید در تور پرسپولیس
برتری ۳ بر صفر مقابل پاس همدان و صعود به رده سوم جدول رده بندی ماحصل تلاش افشین پیروانی و شاگردانش پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بود. آنها فردا در آغاز دوباره لیگ برتر در خانه میزبان ملوان هستند. برای پرسپولیس که تنها به کاهش اختلاف امتیاز خود با تیم‌های صدرنشین استقلال و ذوب آهن می اندیشد، برتری مقابل ملوانی که رده سیزدهم جدول را در اختیار دارد آنهم در ورزشگاه آزادی نباید کار دشواری باشد.  

                                برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد