فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بازیهای تماشایی و جذاب / پای برخی مربیان روی پوست موز است.

 

دنیای فوتبال:هفته بیستم و لیگ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از عصر فردا با برگزاری ۹ بازی پیگیری خواهد شد که دیدارهای این هفته می تواند آبستن حوادثی مختلف برای برخی تیم‌های حاضر در رقابت‌ها باشد.

شرایط نامساعد پرسپولیس که با شکست برابر ملوان در ورزشگاه آزادی به سمت بحران نزدیک شد با یک شکست دیگر می تواند موجبات ایجاد تحول در کادر مدیریتی یا فنی این باشگاه را فراهم سازد.
علاوه بر این پاس همدان هم شرایطی نامساعد دارد، بگوویچ روی لبه تیغ راه می رود و شکست در بازی فردا مقابل برق شیراز در حکم پایان همکاری او با همدانی هاست. برق شیراز هم اوضاعی نابسامان دارد. این تیم که روزی صدرنشین لیگ بود در حال حاضر به رده چهاردهم جدول تنزل پیدا کرده است. شکست در مقابل پاس شاید مدیران برق را مجاب کند به گزینه ای دیگر به جای عباسی برای هدایت تیم شان فکر کنند.
برای پیکان قزوین هم اوضاع بهتر از پرسپولیس، برق و پاس نیست. این تیم روی نوار ناکامی گام برمی دارد و شاید یک باخت دیگر منجر به اخراج مدیرروستا از جمع آبی پوشان قزوین شود. همه اینها نشان می دهد که هفته بیست و یکم هفته‌ای توام با حوادث کوچک و بزرگ برای تیم‌هاست.
ذوب آهن - پرسپولیس
ذوب آهن اصفهان را می توان یکی از با ثبات‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دانست. این تیم گرچه قهرمانی نیم فصل را با سقوط به رده دوم جدول در پایان هفته نوزدهم عوض کرد اما این فرصت را دارد که با استفاده از شکست استقلال مقابل همشهری زردپوش خود دوباره صدرنشین جدول رده بندی شود.
ذوب آهن در هفته بیست و یکم میزبان پرسپولیس بحران زده است. کادر مدیریتی و فنی پرسپولیس زیر فشار انتقادات هواداران است و یک شکست دیگر می تواند این تیم را در آستانه تغییر و تحولی تازه قرار دهد. برای ذوب آهن بهترین فرصت جهت بازگشت به صدر جدول همین هفته است. شاگردان ابراهیم زاده می توانند با غلبه بر یکی از مدعیان قهرمانی ضمن از پیش رو برداشتن این تیم خود را به استقلال صدرنشین تحمیل کنند.
استقلال - مس کرمان
پس از چند پیروزی پی در پی و دستیابی به صدر جدول، استقلال بالاخره شکست خورد. این تیم مغلوب سپاهان شد تا مدعیان قهرمانی را نزدیک تر از گذشته به خود ببیند و صدرنشینی‌اش به خطر بیفتد. این تیم در هفته بیست و یکم در جدالی دشوار برابر مس کرمان صف آرایی می کند. مس کرمان تیمی است که در سه بازی گذشته خود مقابل استقلال تنها یک امتیاز به آبی پوشان داده است و حریفی دشوار برای این تیم به شمار می آید.
این دو تیم که هدایت آن را دو مربی از نسل مربیان استقلال برعهده دارند فردا خالق دیداری جذاب در ورزشگاه آزادی خواهند بود. مس کرمان که در حال حاضر اختلافی ۷ امتیازی با استقلال صدرنشین دارد می تواند با برتری در این بازی ضمن تحمیل شکستی دیگر به آبی پوشان خود را به صدرجدول نزدیک تر از قبل کند.
برنامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:
شنبه - ۱۴/۱۰/۸۷
* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس تهران، ساعت ۱۳:۳۰، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
داور: ممبینی، کمک‌ها: کریمی و رفعتی، داور چهارم: خداپرست
* مقاومت شهید سپاسی شیراز - پیکان قزوین، ساعت ۱۴، ورزشگاه حافظیه شیراز
داور: ساعدی، کمک‌ها: صفا و داودی، داور چهارم: صمدیان
* پیام مشهد - داماش گیلان، ساعت ۱۴، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: اسدی، کمک‌ها: نقوی و سحری، داور چهارم: خورشیدی
* پاس همدان - برق شیراز ، ساعت ۱۴، ورزشگاه قدس همدان
داور: حق وردی، کمک‌ها: مجد قرا ملکی و رضایی تبار، داور چهارم: بابلی
* سایپا کرج - راه آهن شهرری، ساعت ۱۴:۱۵، ورزشگاه انقلاب کرج
داور: رفیعی، کمک‌ها: شمس و فراهانی، داور چهارم: افشار
* ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان، ساعت ۱۴:۱۵، ورزشگاه تختی انزلی
داور: افشاریان، کمک‌ها: نظری و شاهین، داور چهارم: مرادی
* صبای قم - فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۱۴:۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
داور: قهرمانی، کمک‌ها: فرح نیا و موقلی، داور چهارم: زرگر
* استقلال اهواز - ابومسلم مشهد، ساعت ۱۴:۱۵، ورزشگاه تختی اهواز
داور: مظفری، کمک‌ها: منصوری و غمزه، داور چهارم: شیخی
* استقلال تهران - مس کرمان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه آزادی
داور: جهانبازی، کمک‌ها: نجفی و زارع، داور چهارم: محمدی

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد