فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاج رضایی:برنامه نود، وجدان بیدار فوتبال ایران است.

حاج رضایی:برنامه نود، وجدان بیدار فوتبال ایران است.
مشاجره لفظی عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با عادل فردوسی‌پور در برنامه پنجشنبه شب نود همچنان مورد تحلیل اهالی فوتبال قرار دارد.

امیر حاج‌رضایی ابتدا در خصوص برنامه نود و تاثیر آن در فوتبال کشور گفت: «من برنامه نود را وجدان بیدار فوتبال ایران می‌دانم. این برنامه درست مثل یک ویترین عمل می‌کند. همه اهالی فوتبال را به نمایش می‌گذارد و بعد اجازه می‌دهد که مردم قضاوت کنند. قضاوت مردم نیز همواره خالی از عیب بوده است. افکار عمومی واقعیت‌ها را درک می‌کند و درست را از نادرست تشخیص می‌دهد.»
وی ضمن اشاره به شخصیت عادل فردوسی‌پور و تاثیر او در شکل‌گیری بی‌غرض برنامه نود گفت: «برای عادل فردوسی‌پور احترام خاصی قائل هستم چون نه‌تنها ارزش‌های علمی دارد بلکه انسان پاک و با انصافی است. همه دیدند که او در چند برنامه داریوش مصطفوی را به دلیل تناقض‌گویی‌هایش سخت تحت فشار قرار داد اما پس از برکناری او از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رسم انصاف را در قبال او رعایت کرد و حتی در مقام دفاع از مصطفوی برآمد. این حرکت عادل نشان داد که وی بدون غرض‌ورزی دیگران را به چالش می‌کشد.»
کارشناس فوتبال کشورمان ضمن انتقاد از ادبیات عضو هیات‌رئیسه باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «وقتی گفت‌وگوها پیش رفت مردم حقایق را بهتر متوجه شدند. ادبیاتی که عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به کار گرفت نه‌تنها برای من بلکه برای مردم نیز خوشایند نبود.»
حاج‌رضایی جایگاه برنامه نود را نزد مردم محترم دانست و گفت: «جایگاه برنامه نود خدشه‌ناپذیر است. این برنامه را به دلیل انتقادی بودنش محترم و ماندنی می‌دانم. نود یک برنامه مفید است که سال‌هاست واقعیت‌های فوتبال را در معرض دید افکار عمومی قرار می‌دهد. پای حرف مردم که می‌نشینم بیشتر متوجه می‌شوم که نود همواره جایگاه محبوب خودش را حفظ خواهد کرد.»  

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

 

             قابل توجه مدیران سایتها: برای افزایش آمار بازدید سایتتان  

          عضو لینگ باکس بهترین سایتهای ایرانی در انتهای وبلاگ شوید.

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 09:46 http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد