فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته ۲۲لیگ برتر ایران /استقلال به برق رسید؛ پرسپولیس به فولاد


دنیای فوتبال:هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای به دلیل انجام دو بازی تیم‌ ملی مقابل چین و سنگاپور از جمعه آغاز می‌شود.

در هشت دیدار روز جمعه می‌توان دیدارهای پرسپولیس با فولاد خوزستان، سپاهان با سایپا و صبای قم با ذوب‌آهن را از حساس‌ترین دیدارها دانست، ضمن آن که در تنها دیدار روز شنبه نیز برق شیراز میزبان استقلال تهران خواهد بود.
پرسپولیس تهران ـ فولاد خوزستان ـ ورزشگاه آزادی تهران ـ ساعت ۱۵
پرسپولیس پس از تغییرات مدیریتی در شرایطی میزبان فولاد خوزستان است که پس از دو شکست مقابل ملوان انزلی و ذوب آهن اصفهان هواداران خود را بسیار ناامید ساخته است. پرسپولیس در دیدار رفت نیز برابر فولاد شکست خورد و اکنون علاوه بر انتقام شکست دور رفت این بازی می‌تواند آخرین امید پرسپولیس برای ماندن در کورس صدرنشینی باشد اما، این بازی برای افشین پیروانی از هر پرسپولیسی دیگری مهمتر است. سایه سنگین لوکابوناچیچ بر سر این مربی سبب می‌شود تا او تیم خود را آماده پیروزی مقابل تیم مجید جلالی کند. اما جلالی که در بازی رفت افشین قطبی را شکست داده و در همین ورزشگاه از سد تیم استقلال عبور کرده است می‌خواهد آخرین شوک را به پرسپولیس وارد کند.
صبای قم ـ ذوب آهن اصفهان ـ ورزشگاه یادگار امام(ره) قم ـ ساعت ۱۴:۱۵
ذوب آهن پس از شکست مقابل داماش تا اندازه‌ای متوجه شد که لیگ هشتم بسیار دشوار است و حتی قعرنشین لیگ نیز می‌تواند قهرمان این فصل‌ را تغییر دهد، در هر صورت ذوب آهن در قم روز دشواری خواهد داشت آن هم در مقابل تیم فیروز کریمی. صبای قم در این فصل به هیچ عنوان از امتیازهای بازی‌های خانگی به آسانی نگذشته است و با توجه به اینکه به آرامی خود را به صدر جدول نزدیک کرده است اکنون برتری مقابل ذوب آهن می‌تواند یک فرصت خوب برای مدعی شدن صبا باشد، هر چند که سرمربی تیم ذوب آهن ادعا کرده است تیمش به راحتی قهرمان لیگ برتر می‌شود و بی‌تردید این ادعا در بازی روز جمعه محک خواهد خورد.
سپاهان اصفهان ـ سایپا کرج ـ ورزشگاه فولادشهر اصفهان ـ ساعت ۱۴:۱۵
دو تیم متحول شده لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان با آمدن فرهاد کاظمی آغاز خوبی داشته است و سایپا نیز از زمان حضور مایلی کهن نتایج خوبی را کسب کرده است. رویارویی فرهاد کاظمی با محمد مایلی کهن در این بازی یکی از نکات جذاب این دیدار خواهد بود.
هر تیمی که بتواند نوار موفقیت‌های حریف را قطع کند خواهد توانست با امید بیشتری لیگ برتر را ادامه دهد. هر چندکه انگیزه‌های دو تیم متفاوت است. سپاهان به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول است و سایپا به دنبال ماندن در میانه‌های جدول.
ابومسلم خراسان ـ پیکان قزوین ـ ورزشگاه ثامن الائمه مشهد ـ ساعت ۱۴:۱۵
این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است. ابومسلم پس ازبرتری قانع کننده در مقابل استقلال اهواز اکنون مقابل پیکان محک جدی دیگری خواهد خورد.
"حنطه" سرمربی تیم ابومسلم به کسب سه امتیاز بازی خانگی بسیار امیدوار است اما در مقابل پیکان نیز روزهای پرفراز ونشیبی را می‌گذارند و مدیر روستا برای بقا در سمت خود نباید این بازی را به حریف واگذار کند، هر دو تیم برای این بازی انگیزه‌های زیادی دارند و بی‌تردید بازی خوبی را انجام خواهند داد.
مس کرمان ـ ملوان بندرانزلی ـ ورزشگاه شهید باهنر کرمان ـ ساعت ۱۴:۱۵
تیم پرویز مظلومی در تهران حریف استقلال نشد و اکنون در خانه میزبان ملوانی است که به یکباره تبدیل به تیمی رویایی شده است، آنها پس از سه پیروزی پیاپی اکنون صاحب هیات مدیره و مدیرعامل جدید شدند که وعده ثبات و شرایط خوب مالی را به تیم دادند. اکنون آنها در بهترین شرایط و با انگیزه بالا به کرمان می‌رود اما واقعیت این است که روز دشواری در کرمان خواهند داشت چرا که تیم مس به هیچ حریفی در کرمان به آسانی امتیاز نمی‌دهد و شاید رویاهای ملوان خیلی زود تمام شود.
استقلال اهواز ـ پیام خراسان ـ ورزشگاه تختی اهواز ـ ساعت ۱۴:۱۵
تاریخ خیلی زود برای اکبر میثاقیان تکرار می‌شود، او پس از شکست خانگی برابر ابومسلم مشهد این بار با استقلال اهواز میزبان دیگر تیم خراسانی یعنی پیام است، هر چند که شرایط پیام نامساعدتر از ابومسلم است. اما بی‌تردید شکست مقابل ابومسلم هشدار جدی برای استقلال اهواز بوده است. اکنون آنها با تمام قوا آماده بازی برابر پیام خراسان می‌شوند، پیام نیز پس از شکست دادن داماش کمی به لیگ امیدوارتر شده است و در این بازی به دنبال حداقل‌ امتیاز خواهد بود.
داماش گیلان ـ مقاومت شهید سپاسی شیرازـ ورزشگاه عضدی رشت ـ ساعت ۱۴:۱۵
هر چند داماش با شکست دادن ذوب آهن بار دیگر به لیگ بازگشت اما در روز جمعه میزبان تیمی است که غلام حسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید را بر روی نیمکت دارد. پیروانی که همواره مدافع مربیان ایرانی است در برابر استانکو نماد مربیان خوب کروات قرار می‌گیرد و بی‌تردید این دیدار جذابیت‌های مخصوص به خود را خواهد داشت.
داماش برای بقا در لیگ برتر به دنبال هر سه امتیاز این دیدار خانگی خواهد بود اما شاگردان پیروانی نیز تلاش می‌کنند تا در بازی‌ای که شاید بازی خداحافظی پیروانی باشد خاطره خوبی را برای سرمربی خود رقم بزند.
راه‌آهن شهر ری ـ پاس همدان ـ ورزشگاه اکباتان تهران ـ ساعت ۱۴:۱۵
احتمال برگزار نشدن این بازی وجود دارد اما در هر صورت این دیدار برای مربیان هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. نتایج نه چندان خوب راه‌آهن در نیم‌فصل دوم و همچنین ضرب الاجل باشگاه پاس برای بگوویچ نیز سبب شده است تا هر دو مربی به دنبال سه امتیاز این بازی باشند.
شنبه ـ ۲۸ دی ـ برق - استقلال ساعت ۱۴:۱۵ ـ ورزشگاه حافظیه شیراز
برق شیراز در این بازی حساس میزبان استقلال تهران است. برق روزهای سختی را در نیم‌فصل دوم می‌گذراند و شکست دادن استقلال این تیم را از بحران خارج می‌کند اما کار زمانی دشوار می‌شود که شاگردان محمد عباسی باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند که در بازی‌های خود کمترین اشتباه را دارد. برق در تهران یک امتیاز شیرین از استقلال گرفت اما حلاوت سه امتیاز بازی شیراز برای برق بسیار مهم‌تر خواهد بود، هر چند که شاگردان امیر قلعه‌نویی در این فصل نشان دادند که به هیچ حریفی به آسانی امتیاز نمی‌دهند. دیدار حساس برق و استقلال حسن ختام هفته بیست و دوم خواهد بود. 

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

 

             قابل توجه مدیران سایتها: برای افزایش آمار بازدید سایتتان  

          عضو لینگ باکس بهترین سایتهای ایرانی در انتهای وبلاگ شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد