فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

توره: اگر می باختیم خودم را نمی‌بخشیدم.


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر برابر فولاد می باختیم خودم را نمی بخشیدم.

ابراهیم توره در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره نحوه قضاوت محمود رفعیی و اخراج در دقیقه 43 اظهار داشت: در نیمه اول خطای بدی را مرتکب شدم. رفتارم ناشیانه بود. اگر چه معتقدم روی کارت اول داور می توانست انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.
وی ادامه داد: در این دیدار حساس نباید بی احتیاطی می کردم. اگر پرسپولیس شکست می خورد هرگز خودم را نمی بخشیدم.
توره تاکید کرد: با اخراجم از میدان مسابقه باعث شدم همبازی هایم در پرسپولیس تا پایان مسابقه عذاب بکشند. به دلیل پیروزی تیم باید از آنها تشکر کنم.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران موفق شد تیم فولاد خوزستان را در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد