فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نویدکیا: دعوت شدن من به تیم ملی خنده دار است.


دنیای فوتبال: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دعوت شدن به تیم ملی پس از انجام 3 بازی خنده دار است.

محرم نویدکیا در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط خود و سپاهان صحبت کرد.

فارس: از زمان تاوارس تا به این زمان که فرهاد کاظمی به این تیم بازگشته نویدکیا همیشه یکی از منتقدان بازی های تیم سپاهان بود، اما به نظر می رسد در حال حاضر همه چیز همان طور پیش می رود که می خواهی؟
* اکنون خیلی راحت هستم. می دانم کاظمی در فوتبال دنبال چه چیزی می گردد و من همانطور که او می خواهد بازی می کنم.

فارس: فقط همین باعث می شود که کاظمی را قبول داشته باشی؟
*او می داند که تازه مصدومیت را پشت سر گذاشته ام و فشار بی خود و کاذب وارد نمی کند. کاظمی مراقب وضعیتم است. در تیم او احساس راحتی می کنم.

فارس: در کل نشان دادی سپاهان را با کاظمی جور دیگری دوست داری.
* من به لحاظ فنی او را قبول دارم. بازیکنانی مثل من که عمر فوتبالی خود را در این تیم گذرانده ایم این مربی را برای سپاهان می دانیم.

فارس: زمانی که او به سپاهان بازگشت، تو از رسانه ها بایت شایعاتی که درست شده بود ناراحت شدی. چه دلیلی داشت که این موضوع به تو برخورد؟
*نمی دانم چرا این حرف ها مطرح شد. من به عنوان بازیکن چه نقشی می توانستم در این انتخاب نقش داشته باشم. همه به من زنگ می زدند که این تو بودی که با مسئولان باشگاه مشورت کردی و کاظمی را پیشنهاد دادی.

فارس: اگر هم این اتفاق افتاده باشد، نباید باعث ناراحتی شود. تو کاپیتان سپاهان هستی و به نظر این حق را داری که نظر بدهی؟
* برعکس همه فکر می کنم این مسائل ربطی به فوتبالیست ندارد. تبم نتیجه نگیرد؛ از من بازیکن ایراد نمی گیرند. اگر قرار بر تصمیم من بود در همان روز هایی که از نوع فوتبال سپاهان ناراحت بودم از مسئولان می خواستم که کاظمی را برگردانند.

فارس: شاید علاقه زیادت به کاظمی بود که با مربیانی مثل تاوارس و بوناچیچ نمی ساختی؟
* مشکلی با آنها نداشتم. فقط معتقد بودم که شکل بازی تیم با آن قدرتی که داشت مناسب نیست. سپاهان که آزمایشگاه نیست هر مربی در آن کار کند. با لوکا هم فقط در اواخر حضورش اختلاف سلیقه پیدا کردم، وگرنه سپاهان با لوکا روز های خوبی داشت.

فارس: اکنون که کاظمی بازگشته سپاهان را تیم با طراوت تر می بینیم. این یعنی گام خود را برای قهرمانی محکم برداشته اید؟
*تیم ما روز به روز بهتر می شود. هر چه به هفته های پایانی نزدیک تر شویم تغییر شکل بازی ما نمود بیشتری پیدا می کند. اما از اکنون نمی توان قهرمان را مشخص کرد. هیچ تیمی نمی توان خود را صد در صد قهرمان بداند.

فارس: این جمله ناشی از عدم اعتماد به نفس است؟
* نه، ما نمی توانیم ریسک کنیم. باید همه امتیازات را جمع کنیم. هر لحظه فوتبال یک اتفاق است.

فارس: دیروز دو گل به ثمر رساندی و این نشان می دهد که زودتر از آنچه خودت فکر می کردی به اوج بازگشتی؟
*بله، اما هنوز هم آن طور که می خواهم نیستم. در گذشته به تیم فرهاد کاظمی کمک بیشتری می توانستم بکنم. با سه بازی نمی توانم خودم را نشان دهم.

فارس: به نظر می رسد اگر همین طوری ادامه دهی به تیم ملی هم دعوت می شوی.
*فعلا به این فکر می کنم که در لیگ خوب بازی کنم و درد پایم کمتر شود. بعد به تیم ملی فکر می کنم.

فارس: یعنی می خواهی بگویی رسیدن دوباره به تیم ملی برایت مهم نیست؟
*نه، اما هر مربی سلیقه خود را دارد . شاید من به سیستم کاری هر مربی نیایم. اگر فوتبال حرفه ای باشد که یک بازیکن را با دو،سه بازی فیکس به تیم ملی دعوت نمی کنند.

فارس: اما نویدکیا هر بازیکنی نیست؟
*نه من با بقیه فرقی ندارم. بازیکنی که یک سال از فوتبال دور بوده و تازه سه بازی است که فیکس بازی می کند اگر به تیم ملی دعوت شود خنده دار است. خودم مربی باشم بازیکنی را انتخاب می کنم که حداقل 10 بازی فیکس برای تیمش انجام داده باشد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد