فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: خوشحالم که باز هم برای پرسپولیس موثر بودم .


دنیای فوتبال: هافبک تیم پرسپولیس گفت: بعد از چند نتیجه ضعیف خوشحالم که در برد پرسپولیس موثر بودم.

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازی سختی برابر فولاد خوزستان انجام دادیم. آنها جوانانی با انگیزه و جویای نام دارند که برای فوتبال خوزستان آینده روشنی را رقم می زنند.
وی افزود: خوشحالم که پس از دو نتیجه نامطلوب، این بار برای پرسپولیس مفید بودم. از همه بیشتر خرسندم که این بار هواداران با خوشحالی راهی خانه شدند.
کریمی عنوان کرد: فولاد در نیم ساعت اول بازی در مقابل حملات گسترده ما حرفی برای گفتن نداشت اما پس از 10 نفره شدن به تیم ما فشار زیادی آورد.
کریمی خاطر نشان کرد: در صورتی که توره اخراج نمی شد گل های بیشتری می زدیم. به نظرم داور در اخراج توره کمی عجله کرد که همین مورد باعث شد من نیز اعتراض کنم.
وی تاکید کرد: در صحنه پنالتی شک نکنید بازیکن حریف فقط پای من را زد. توپ از من جدا شده بود و مدافع فولاد به قصد زدن پای من تکل رفت.
کریمی ادامه داد: در نیمه دوم در خط حمله تنها بودم .از تعویضم هم ناراحت نیستم چون تصمیم مربی بود. این بازیکن اضافه کرد: با این نتیجه برای دیدارهای با انگیزه تر شدیم. امتیاز از دست دادن در این شرایط جای جبران ندارد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد