فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی کهن: دایی باید از من معذرت خواهی کند .


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی باید از من عذر خواهی کند تا کدورت‌ها را کنار بگذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس دیدار محمد مایلی کهن با محمد دادکان در مراسم ختم و انتقادات اخیر او از سرمربی تیم ملی فوتبال بحث‌های زیادی را ایجاد کرد.
مایلی کهن در این زمینه گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را می خوانید:

فارس: ظاهرا با محمد دادکان آشتی کرده‌اید. آیا این خبر صحت دارد؟
* در مراسم ختم خواهر دکتر زادمهر ایشان را دیدم. ابتدا سر جای خودم نشستم، اما بعد به سمتش رفتم و با او روبوسی کردم. همین دیدار کوتاه حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورد و یکی از روزنامه ها خیال پردازی زیادی در این مورد انجام داد و نوشت ما حرف‌های در گوشی زیادی به یکدیگر زده ایم.

فارس: یعنی هیچ صحبت‌ با ایشان نکردید؟
* فقط به ایشان گفتم حال که من شما را بوسیدم شما هم چند بوسه نثار من کنید. برخی نوشته اند من و دادکان اختلاف شخصی داشتیم، در حالی که اصلا چنین چیزی نبود. من فقط در مورد مسائل فنی انتقاداتی نسبت به ایشان داشتم و هر جا که احساس می کردم کارش درست نیست از او انتقاد می کردم. در مواقع صحیح نیز کارهایش را تائید می کردم. آشتی کنان من و دادکان به همین راحتی انجام شد و قرار نبود سازمان ملل برای این کار جلسه بگذارد.

فارس: احتمال دارد روزی با علی دایی به همین شیوه آشتی کنید؟
*من اسم ایشان را هم نمی آورم، اما می گویم ایشان باید از من معذرت خواهی کنند. زیرا الفاظ نامناسبی در رابطه با من به کار برده است و صحبت های ایشان ضبط شده است. او باید معذرت بخواهد. اگر من اشتباهی مرتکب شده باشم کوچک و بزرگ نمی شناسنم و سعی می کنم. از دل طرفم بیرون بیاورم. اما این مسئله در مورد دایی صدق نمی کند. ایشان بزرگتر از خودش قدم برداشته است و باید بداند مایلی کهن مانند سایرین نیست که عقب بنشیند تا او هر کاری دلش می خواهد انجام دهد. اگر او بپذیرد که اشتباه کرده است من همه کدورت‌ها را کنار می گذارم. اما ایشان به من اهانت کرده است و توهین ایشان را ضبط شده دارم.

فارس: وکیل دایی امروز اعلام کرده شما باید مراقب عواقب قضایی سرپیچی از حکم ممنوع المصاحبه بودنتان باشید؟
* من ایشان را نمی شناسم، اما همواره گفته ام که تابع قانون هستم. در ضمن مگر ایشان وکیل من است که می گوید باید مراقب چه باشم.

فارس: چرا دوباره از تیم ملی انتقاد کردید؟
* زمانی که می گویم باشگاه ها باید با تیم ملی تعامل داشته باشند و باشگاه ها بازیکن به تیم ملی می دهند چرا نباید سرمربی تیم ملی بالای سر تیم باشد. خوب اگر قرار است اینگونه رفتار شود لزومی هم ندارد که بازیکن باشگاهی در خدمت تیم ملی باشد. چرا یک بازیکن ملی پوش باید در هفته 3 بار بازی کند. بازیکن آهن نیست آدم است. من این حرف‌ها را مستند می گویم.

فارس: دلیل شکست شما برابر سپاهان چه بود؟
* ما بد بازی کردیم و به نظرم سزاوار پیروزی نبودیم و به همین دلیل بازی را واگذار کردیم.

فارس: معمولا مربیان تیم‌های شکست خورده از داوری انتقاد می کنند. شما انتقادی در این زمینه ندارید؟
*در دیدار با پرسپولیس یک گل آفساید خوردیم اما صدایم در نیامد. در دیدار دیگر بازیکن ما را به ناحق اخراج کردند اما باز هم اعتراضی نکردیم. من نمی خواهم وقتی بد بازی کردیم آسمان ریسمان ببافم و بگویم مستحق شکست نبودیم.

فارس: دیدار برابر داماش را چگونه می بینید؟
*همه تیم‌ها قابل احترامند و مسابقه با آنها پیکاری سخت است. فقط یک خواهش از فدراسیون فوتبال دارم اینکه کمیته دوپینگ از بازیکنان تمام تیم‌ها آزمایش دوپینگ بگیرد زیرا مدتی است که چنین آزمایشاتی گرفته نمی شود.

فارس: با این حرف شما برخی تصور می کنند در مورد دیدار با سپاهان چنین حرفی می‌زنید؟
* آن بازی تمام شد و رفت.

فارس: پس شما در مورد یک مسابقه خاص این حرف را نمی زنید؟
* خیر. من در کل معتقدم که باید در فوتبال آزمایش دوپینگ انجام شود. زیرا تصور می کردم برخی هستند که بازیکنانشان را به انجام این عمل غیر انسانی وا می دارند و این مسئله برای خود بازیکن عواقب دارد.

فارس: امکان دارد بار دیگر با محمد دادکان همکاری کنید؟
*همانطور که گفتم هر گاه باز هم دادکان اشتباه کند روی اشتباه او مهر تائید نمی زنم. زیرا دوست آن است که عیب دوست خود را بگوید. اگر کارهایی که می گفتم دادکان به آنها توجه می کرد برای سال های سال همچنان رئیس فدراسیون فوتبال ایران باقی می‌ماند.

فارس: موضوع انتقال حسین کعبی به بشیکتاش ترکیه چه شد؟
*بازیکن متعلق به باشگاه است. اگر باشگاهی خواهان بازیکن است باید با باشگاه مکاتبه کند. سپس مدیران باشگاه این مسئله را به سرمربی تیم گزارش می کنند و من به همراه همکارانم این موضوع را بررسی می کنیم که آیا در این پست بازیکن جایگزین داریم یا نه. این مسئله در مورد ابراهیم میرزاپور نیز صادق بود. عنوان می شد این بازیکن به استقلال اهواز برود در حالی که استقلال اهواز حاضر نبود حتی پولی بابت این انتقال پرداخت کند. بنابراین چرا باید بازیکن ارزشمندی مانند میرزاپور را به استقلال اهواز می دادیم. باشگاه باید در این زمینه به طور رسمی اقدام کند. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد