فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاکا: ترجیح می دهم برای منچستریونایتد یا آرسنال بازی کنم.


دنیای فوتبال: هافبک برزیلی تیم آ.ث.میلان ایتالیا گفت: از بازی در تیم منچسترسیتی بدم نمی آید، اما ترجیح می دهم در منچستریونایتد یا آرسنال بازی کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مطبوعات انگلیس، کاکا اظهار داشت: منچسترسیتی تیم بدی نیست، اما اگر قرار شود روزی حق بازی در انگلیس داشته باشم،‌ ترجیح می دهم برای منچستریونایتد یا آرسنال بازی کنم.
این بازیکن که با پیشنهاد خیره کننده 243 میلیون یورویی از سوی منچسترسیتی مواجه است؛ افزود: منچستریونایتد و آرسنال با بقیه تیم های انگلیسی متفاوت هستند. آنها بهتر از بقیه انگلیسی ها تحرک دارند و بازتر عمل می کنند.
وی بیان کرد: این دو تیم کاملا متفاوت با لیورپول و چلسی هستند. آنها تاکتیکی تر هستند در حالی که منچستریونایتد و آرسنال سرعت و آزادی عمل بیشتری دارند.
کاکا عنوان کرد: این دو تیم اجازه می دهند بقیه تیم ها نیز فوتبال بازی کنند و جذابیت ایجاد شود.
این بازیکن تکنیکی در مورد انتخاب تیم آتی خود گفت: من بازیکن آ.ث.میلان هستم. اما اگر قرار باشد تیمی برای بازی انتخاب کنم،‌ با همسر و مادرم که همیشه با من هستند، مشورت می کنم.
کاکا گفت: مطمئن باشید من علاوه بر نصایح مادر و همسرم به توصیه های دوستانم نیز گوش خواهم داد تا انتخابی کاملا منطقی داشته باشم.
پیش بینی می شود پیشنهاد اغوا کننده منچسترسیتی به کاکا باز هم طی روزهای آتی ابعاد تازه تری به خود بگیرد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد