فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی:می مانم و پرسپولیس را قهرمان می کنم.

پیروانی:می مانم و پرسپولیس را قهرمان می کنم.
دنیای فوتبال:پرسپولیس بعد از ۲ هفته ناکامی سرانجام موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد تا در جدول رقابت های لیگ به وضعیت خود سر و سامانی ببخشد.

• بازی با فولاد را چطور دیدید؟
- یک بازی نفسگیر بود. ما تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم نمایش بهتری نسبت به حریف ارائه دادیم و موقعیت گلزنی هم داشتیم که در نهایت از روی ضربه پنالتی به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم طبیعی بود که حریف با یک یار بیشتر روی دروازه ما فشار بیاورد که شکر خدا با یک بازی منطقی و حساب شده توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.
• گویا این پیروزی برای بازیکنان و مربیان پرسپولیس خیلی خوشحال کننده بود؟
- بالاخره تیم ما بعد از ۲ شکست پیاپی روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت و به این پیروزی لازم داشتیم تا از زیر این فشارها خارج شویم.
• شاید به خاطر نیامدن لوکا بوناچیچ در صورت شکست فولاد بود که شما آنقدر خوشحالی می کردید؟
- طی یک هفته اخیر از این صحبت ها زیاد شده است. هر روز صبح یک مربی، ظهر مربی دیگر و شب هم فرد دیگری را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی می کردند که در نهایت خودتان دیدید مدیریت باشگاه همه آنها را تکذیب کرد.
• یعنی شما می خواهید بگویید باشگاه با هیچ مربی خاصی مذاکره نکرده است؟
- نه، فکر نمی کنم با فرد خاصی صحبت شده باشد. ۲ روز قبل از بازی با فولاد، مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره که جا دارد از آنها تشکر کنم حمایت خود را از کادر من اعلام کردند و به بچه ها اطمینان دادند که مربی تغییر نخواهد کرد.
• بدون تردید اگر مذاکره ای صورت نمی گرفت ظهر روز جمعه بوناچیچ در برخی خبرگزاری ها به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی نمی شد!
- شما زیاد این اخبار را جدی نگیرید و مهم این است که من در حال حاضر سرمربی پرسپولیس هستم.
• بعد از این پیروزی شما سرمربی هستید و دوباره پس از یک باخت دیگر مجدداً بحث آمدن مربی دیگری پیش خواهد آمد.
- در هیچ جای دنیا با ۲ باخت مربی عوض نمی کنند. متاسفانه بعد از بازی با ذوب آهن خیلی ها تا آنجا که در توان داشتند از ما انتقاد کردند و حتی خودشان جانشین من را هم انتخاب نمودند! واقعاً هفته سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی احساس تنهایی کردم اما هیات مدیره در حقم لطف کرد و حمایت آنها باعث شد با خیال راحت تری کار خود را پیش بگیرم.
• فکر می کنید بتوانید پرسپولیس را قهرمان لیگ و آسیا کنید، چیزی که هواداران می خواهند.
- برخلاف اینکه می گویند، من مربی کم تجربه ای نیستم و در دوران فوتبال خود به اندازه کافی تجربه کسب کرده ام. من همین جا به هواداران اطمینان می دهم در لیگ تمام تلاش خود را برای قهرمان شدن انجام خواهیم داد و در مسابقات آسیایی هم حتماً برای قهرمانی می جنگیم.
• پس اینکه مدیریت باشگاه در مصاحبه ای گفته با گزینه های زیادی در حال مذاکره است چه معنای دارد؟
- تا الان که من با شما صحبت می کنم سرمربی تیم هستم و تصمیم هم با آقایان است که با چه مربیانی مذاکره کنند یا نکنند. من خادم و عاشق پرسپولیس هستم و تا وقتی که بخواهند با تمام وجود به این تیم خدمت می کنم.
• در صورت ماندن، برای تقویت تیمتان اقدامی خواهید کرد؟
- خوشبختانه بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و مصدومی هم در تیم نداریم که نگران آن باشیم. برای تقویت در بعضی خطوط هم باید بیشتر فکر کنیم تا تصمیم مناسبی بگیریم. 

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد