فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برهانی: روحیه ام را به خاطر مصدومیت از دست دادم .


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به دلیل مصدومیتی که در جریان بازی گریبانگیرم شد روحیه ام را از دست دادم و اخطار گرفتم.

آرش برهانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار دیروز استقلال مقابل برق اظهار داشت: تیم ما در این دیدار به هدف کسب پیروزی در میدان حاضر شد و خوشبختانه توانستیم در خانه حریف 4 گل به برق بزنیم.
وی ادامه داد: برق تیم جوان و با انگیزه‌ای بود و در طول بازی توانست تاحدودی تیم ما را عقب بکشد اما به هر حال خوشحالم که توانستیم با این پیروزی صدر جدول را پس گیریم.
وی در خصوص عدم گلزنی در این دیدار گفت: در دقیقه 2 بازی موقعیت مناسبی نصیبم شد که خودم را سمت توپ پرت کردم اما متاسفانه به زیر توپ ضربه زدم و موقعیت به هدر رفت.
برهانی در مورد اخطاری که در این مسابقه از محسن قهرمانی دریافت کرد و باعث ناراحتی قلعه‌نویی شد اظهار داشت: در اواسط نیمه دوم از سه ناحیه مچ دست، ران و زانوی پا دچار مصدومیت شدم و این مسئله در روحیه‌ام اثر منفی گذاشت. در آن صحنه کنترلم را از دست دادم و واقعا متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد که از داور مسابقه اخطار گرفتم. اشتباهم را می‌پذیرم . قلعه‌نویی نیز حق دارد که بابت این موضوع ناراحت باشد. 
 

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد