فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پترویچ: با نماینده سرمربی تیم ملی صربستان صحبت کردم.


دنیای فوتبال:هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌برای حضور در تیم ملی صربستان با نماینده سرمربی تیم ملی گفت و گو کردم.

ایوان پترویچ در گفت ‌‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پس از چند روز که مجبور شدم به صربستان بروم به تهران برگشتم. سه روز در تمرینات پرسپولیس شرکت کردم اما نمی‌دانم چرا روی نیمکت بودم. با این حال به تصمیم پیروانی اعتراض ندارم.
وی افزود: با توجه به اینکه یک گل از فولاد خوزستان پیش بودیم و باید آنرا حفظ می‌کردیم من به میدان نرفتم.
پترویچ یادآور شد: درحال حاضر فوتبال سرعتی است و یک بازیکن کمتر به تیم ضربه می‌زند. دفاع کردن هم یک هنر است. ما 3 امتیازی را بدست آوردیم که بسیار لذت بخش است. فولاد واقعا تیم خوبی بود.
پترویچ درباره دیدار با سرمربی تیم ملی صربستان گفت: خیلی دوست دارم در تیم ملی بازی کنم. به همین دلیل با نماینده سرمربی تیم ملی صحبت کردم. او به من قول داد که بازی‌های لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا را بیشتر زیر نظر داشته باشد.
وی افزود:‌ با این خبر انگیزه من چند برابر خواهد شد. در بازی‌های آینده سعی می‌کنم متفاوت تر باشم.
پترویچ خاطرنشان کرد: دوست دارم همچنان با پیروانی کار کنم اما در فوتبال حرفه‌ای من فقط وظیفه دارم در چارچوب خودم حرف بزنم. به همین دلیل سعی می‌کنم در قبال اتفاقات حرفی نزنم. 
 

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد